La mulți ani, mama!

Buchetul de flori și fundalul le-a ales chiar mama, doar că nu știe pentru ce aveam nevoie de ele. Versurile (oricât de slabe ar fi ele) nu le-a citit și nici n-o să le citească. Nu le-am scris ca s-o impresionez, (cel mai probabil oricum n-ar fi plăcut impresionată), ci doar pentru că pur și simplu mi-au apărut azi în minte și am simțit nevoia să le scriu. De ce le-am și postat? Pentru că m-am gândit că poate mai sunt și alții care le simt, le înțeleg, poate vor face pe cineva să zâmbească totuși 🙂

Mama

One thought on “La mulți ani, mama!

Leave a Reply

