De revelion

Da, am trecut cu bine de ziua mea. Surprinzător am supraviețuit și nu exagerez când afirm așa ceva. Era să ia foc apartamentul de la cuptor, dacă nu mă nimeream la bucătărie și nu reacționam rapid când am văzut focul și fumul 🙂 Acum fac glume pe seama mamei că o încercat să mă asasineze cu ajutorul cuptorului și a făcut ca totul să pară un accident :)) Ca întotdeauna, am făcut pregătiri de revelion, de ziua mea … e tradiție deja. Ca de obicei, iarăși s-a găsit careva apropiat mie care o uitat de ziua mea. Și asta e tot tradiție.
Ei, dar a venit 31 Decembrie, seara de revelion. Înainte de miezul nopții am fost cu sora mea în vizită, vreo 2 ore, la o prietenă, de unde băiețelul ei nu ne mai lăsa să plecăm “niciodată”. Și uite-așa am ajuns să plecăm pe furiș. Orice vecin, sau vecină ne-o fi văzut plecând, cu siguranță s-au gândit că ori ne-o prins femeia cu bărbatu-său în pat, ori am furat ceva, de plecăm așa pe furiș. Când nu a fost copilul atent o jumătate de minut, am ieșit rapid pe ușă pe jumătate încălțate, pe jumătate îmbrăcate cu gecile, aveam un adidas în picior, celălalt în mâna dreaptă, geaca îmbrăcată pe jumătate, adică doar o mânecă pe mâna stângă și ochelarii mei în aceeași mână stângă. Și uite-așa coboram  treptele pe scara blocului în timp ce ne îmbrăcam și încălțam, că doar nu era să plecăm deșucheate pe stradă. Când o observat copilul lipsa noastră, mama lui i-a spus că am plecat să-i ducem mâncărică mamei mele, că sărăcuța de ea nu a făcut nimic de mâncare și că ne întoarcem repede :))
În rest … muzică, veselie, artificii, urări peste urări … cum ne e obiceiul tuturor 🙂

La mulți ani! Să fim veseli, iubiți, sănătoși și să-i avem mereu aproape de noi pe cei dragi, sănătoși și ei!

2 thoughts on “De revelion

  1. La multi ani! De ziua ta si de anul nou. Daca tot citesti asa de mult, poate ar fi bine.sa te apuci de scris. Un roman comic, politist. Cel putin asa aveam impresia ca citesc in momentul in care am parcurs randurile de mai sus.

Leave a Reply

