Proiectul “Everyone has a story to tell”

Ne-am inscris peste 10 persoane in proiect, vom scrie impreuna o poveste. Despre ce? Nu stim. Cum se va numi? Nici asta nu stim. Ce gen? Vedem pe parcurs. Voi incepe povestea, fara sa stiu ce va scrie cel care urmeaza dupa mine, asa cum nici el nu va sti ce va scrie urmatorul autor. Avem cateva reguli si mult entuziasm, suntem curiosi sa vedem ce iese. 
Aici gasiti ce a scris persoana dinaintea mea, adica Adry Theo: http://noi2siunblog.blogspot.ro/2013/08/everyone-has-story-to-tell.html
Cum m-am gandit eu sa continui veti vedea mai jos:

Era timpul să facă şi ea ceva pentru ei. Daniel a murit pentru ea, Marco are grijă de ea chiar şi din ospiciu. E timpul să se salveze, să nu lase eforturile celor doi să fie în zadar. Dacă pentru ea nu mai valorează nimic viaţa ei, pentru Marco şi Daniel viaţa ei e cel mai important lucru.
„Mişcă-te Anna! Pentru moment găseşte un loc sigur unde să stai şi apoi vezi cum faci rost de bani ca să mergi la Marco. El va putea avea grijă de tine şi de el, daca îl scoţi de acolo” îi spunea Anushka determinată.
Insă unde e în siguranţă? Unde anume nu ar putea-o găsi Jane, care o cunoaşte atât de bine? Undeva unde nu s-ar aştepta Jane. Trebuie să fie imprevizibilă de data asta. Deocamdată pare în siguranţă în parc, mai ales că pare că va ploua. Jane ştie că ea evita cu orice preţ ploaia, însă nu ştie că o evita pentru că mereu erau cu ea Daniel sau Marco, iar aceştia riscau foarte uşor să facă pneumonie. Ea, pe de altă parte adoră ploaia şi nu se îmbolnăveşte. Da, aici, în parc e cel mai în siguranţă deocamdată şi poate gândi mai limpede.
Primele picături încep să-şi facă simţită prezenţa, urmate de tot mai multe. Anna se îndepărtează de stejar, întinde mâinile şi ridică faţa spre cer, fericită să simtă ploaia pe pielea ei, să-i simtă mirosul specific, să o audă. Când sunt numai ea, Anushka şi ploaia, vocea Anushkai e mai clară, gândurile ei sunt mai sigure, mai reale.
„Si deci, eşti în sfârşit conştientă că eşti la fel ca Marco. Asta înseamnă că şi tu ar trebui să fii intr-un ospiciu sau că el ar trebui să fie în afara acelei instituţii? Acum că-l înţelegi mai bine pe Marco, mai eşti supărată pe el?”
„Nu, nu mai sunt supărată pe el, Anushka. Cum aş putea? Doar că … mi-aş fi dorit să nu mă fi îndepărtat de el. Mi-am pedepsit fratele inutil atât de mult timp. Ar fi trebuit să-l înţeleg. Ce fel de soră sunt eu, Anushka?” o întreb deprimată.
„Nemaipomenit moment ţi-ai ales şi tu să fii deprimată. Pană se opreşte ploaia ar fi cazul să iţi revii sau Jane şi ceilalţi o să va facă praf şi pe tine şi pe Marco.”
„De Marco nu se atinge cât sunt eu vie şi am de gând să rămân aşa mult timp. Daniel e mort, dar nu voi permite ca Marco să aibă aceeaşi soartă. Bun, deci am nevoie de bani şi un plan de a ajunge înapoi la Marco.”
Deprimarea e uitată deja, însă are o nelămurire, pe care numai Marco i-o poate alunga, aşadar îl sună.
– Ştiai, nu-i aşa, Marco? Ştiai ca şi eu am ceva probleme mintale, ca şi tine.
– Nu m-ai fi crezut dacă ţi-aş fi spus. N-am putut decât să aştept să înţelegi singură cât de mult semănăm, spune el liniştit.
– Ti-a făcut bine timpul petrecut în ospiciu? Te-au ajutat cu ceva medicamentele?
– Dacă chiar vrei să ştii, adevărul e că sunt la fel ca înainte, cu excepţia faptului că de aici îmi e mai greu să am grijă de tine.
– Aşadar nu e nevoie ca eu să mă internez în ospiciu, ci ca tu să pleci de-acolo. Atât voiam să ştiu. De-acum va fi totul bine, frate. Iţi promit.

Continuarea in urmatoarele 48 de ore va fi postata de Emilia Tanase la linkul urmator: http://www.fantasy-readers.blogspot.ro/

 

5 thoughts on “Proiectul “Everyone has a story to tell”

  1. Raman datoare. De cum am citit partea ta, deja mi-a venit ideea in minte, dar mai trebuia sa si gasesc acolo 15 minute la comp ca sa si scriu 🙂

Leave a Reply

