Standalone sau serie?

 

In ultima vreme am observat ca se tiparesc multe serii, mult mai multe decat inainte.  Pe mine nu ma deranjeaza prea tare acest lucru caci prefer sa citesc o serie decat o carte de sine statatoare. Recunosc, imi pare foarte rau ca operele ce imi plac cel mai mult sunt trilogii deoarece mi-ar placea sa citesc mai mult. Exista si serii foarte lungi (20, 30 sau chiar mai multe volume), dar majoritatea mi se par proaste inca de la primul sau al doilea volum.

Nu am nimic impotriva cartilor de sine statatoare, doar ca de obicei ajung sa indragesc personajele si mi-as dori sa le pot acompania intr-o noua aventura.

Standalone sau serie? De ce? 

Cafebiblioart 

2 thoughts on “Standalone sau serie?

  1. Buna intrebare!

    Prefer cartile standalone.. Actiunea e mai concreta si nu e lungita si stii ca la sfarsitul filelor ai inteles ceva concret din ideea autorului si viziunea lui transpusa in personaje.

    Am patit la unele standalone sa imi doresc din tot sufletul un alt doilea volum, o continuare sau un alt deznodamant.
    Dar doar pe moment. Si cum tot in lume e frumos prin imprevizibil.. ADOR FINALURILE NEASTEPTATE.

  2. De aceeași părere cu tine, Ioana. Îmi plac cărțile de sine stătătoare, dar ador seriile, pentru că pot citi mai mult despre personajele care le îndrăgesc

Leave a Reply

