O nouă leapșă

Nu fac prea multe de-astea, dar mna, când sunt nominalizată la o leapșă care îmi place, de obicei o postez și eu aici. Așadar mulțumesc Laura pentru nominalizare 🙂

Întrebări / răspunsuri:

1. Ce impresie ți-a făcut ultima carte citită?
Ce-aș fi eu fără tine, de Guillaume Musso e ultima terminată și mi-a plăcut. CU siguranță aș reciti-o cândva.

2. Ultimul film văzut.
Sherlock Holmes: Jocul umbrelor. Mi-a plăcut, era chiar amuzant pe alocuri 🙂

3. Ce seriale urmărești în momentul de față?
The Mentalist, Castle și Ek Hazaroon Mein Meri Behna Hai

4. Ce seriale ți-au plăcut cel mai mult?
Leverage, Lie to Me și Castle

5. Ce serial / film aștepți să apară?
Bloodsisters (Academia Vampirilor)

6. Cea mai lungă carte citită?
Angelologia, de Danielle Trusoni

7. Cea mai scurtă carte citită?
Bloody Valentine

8. Ultimul film horror văzut?
Destinație finală 3 aș zice. Nu mai am inimă pentru asemenea filme.

9. Ultimul film văzut la cinema?
Ultima parte din Twilight cred. știu că am vrut să mai merg la câteva filme, dar nu-mi amintesc exact dacă am și ajuns 🙂

10. Filmul pe care l-ai revăzut de cel puțin 5 ori.
Pirații din Caraibe. Ador toate 4 părțile și rolul lui Johnny Depp 🙂

11 / 12 Dă mai departe leapșa și anunță persoanele nominalizate
Oricine citește această postare și are blog, doar să mă anunțe și pe mine că au preluat leapșa ca să văd ce răspund alții, că mă roade curiozitatea 🙂

Leave a Reply

