Paperback vs Hardback

In ultimele luni am observat ca din ce in ce mai multe carti sunt tiparite in format paperback la noi. Faptul ca o carte e paperback nu ma deranjeaza asa de tare, e adevarat ca trebuie sa am mai multa grija sa nu o indoi  si alte cele,  ceea ce ma deranjeaza cel mai tare e  ca pretul a ramas acelasi.

Poate ca nu putem comapara intru totul situatia de la noi din tara cu cea din strainatate – nivel economic diferit, publicarea unei carti in ambele formate si multe alte diferente, dar totusi in strainatate exista o diferenta de pret intre o carte paperback si una hardback. La noi de ce nu exista?

Ce parere aveti de preturile cartilor de la noi? (in general)

Si acum intrebarea pentru care am inceput sa scriu acest articol…

Paperback sau Hardback? De ce? 

Cafebiblioart

4 thoughts on “Paperback vs Hardback

  1. daca coperta ridica pretul cartii, atunci ma deranjeaza…cartile la noi sunt cam scumpe din punctul meu de vedere,sau daca gasesti reduceri , e exagert de mult transportul…dar daca este o pasiune, atunci cheltui..macar pentru a trai cateva ore de fericire sau liniste alaturi de o carte bune, pe ca re ti-ai dorit-o mult, o mangai, o deschizi..si te multumeste pe deplin

  2. De-o vreme am observat ca se lasa pretul destul de usor – cel putin online. In librarii e mereu acelasi ceea ce nu mi se pare deloc corect. Adica luati “Ingerul mecanic”: pe Elefant.ro a ajuns 14 lei. Dar oricum, sunt de acord cu faptul ca ar trebui sa existe diferente de pret intre hardback si paperback. Si evident ca prefer hardback, sunt mai sigure (nu se indoaie, nu se strica coperta – la E usor sa te iubesc mi s-a luat folia aia de deasupra si normal ca s-a stricat cu totul 😦 ) dar si paperback sunt bune, nu ma deranjaza asa mult, dar chiar ar trebui sa se vada diferenta la pret intre cele doua tipuri.

  3. Eu una prefer hardback, doar pentru faptul că se deteriorează mai greu, dar prețurile variază destul în ambele cazuri, deci în cazul prețului mi-e cam indiferent

  4. Prefer cartile cu coperti hard, insa am prins o perioada in care erau mai ieftine celelate si ma cam uitam la bani. Cartile cu coperti paperback mi se par incomode la citit, insa intodeauna am facut in asa fel incat cine citeste cartea dupa mine sa aiba impresia ca e noua.

    De multa vreme n-am mai cumparat carti pentru ca am o gramada necitite, insa daca nu ar fi diferenta de pret cu siguranta as alege o carte cu coperti tari.

Leave a Reply

