Georgina Kincaid 5 – Taine de sucub

5 - Taine de sucubTitlu românesc: Taine de sucub

Titlu original: Succubus Shadows

Autor: Richelle Mead

Editura: Leda

Nr. pagini: 384

Link comandă: Libris.ro

 

 

 

Rezumat:

După ferecarea zeiței Nyx, fii săi, Oneiroii, o atrag pe Georgina în lumea viselor, unde o țin captivă și de unde nu o poate salva nimeni  … nimeni altul decât Seth Mortensen.
După ce o salvează pe Georgina, Seth rupe logodna sa cu Maddie și pleacă departe de familia lui, de iubirea sa, de responsabilități, departe de tot, însă revine după câteva zile pentru a-și ajuta familia în cea mai grea perioadă a lor și să  recâștige respectul Georginei.
Cum e posibil ca micuța Kayla să știe că Georgina e dispărută? Dacă Erik moare exact cum i-a arătat Nyx în vis, oare și visul Georginei de a avea un soț și o fetiță poate deveni realitate? De unde știe Seth numele real al Georginei dacă nu l-a mai auzit niciodată? Și despre care 2 contracte vorbea Erik, când ea știe că a încheiat un singur contract, cât se poate de clar, cu diavolul?

Paragraful meu preferat:
“- Întrebarea este dacă e o problemă cu musafirii tăi.
– Nu, dacă nu facem gălăgie, a spus Seth. După o clipă, a ridicat din umeri. Uită ce-am spus, nu-mi pasă. N-au decât să audă.
–  Oh, da, am spus batjocoritoare. Ca să-ţi spargă mama ta uşa cu bâta de baseball.
–  Nu-ţi face griji, a răspuns, sărutându-mă pe obraz. Nu te dovedeşte ea când eşti înarmată cu dicţionarul acela.”

Aș reciti cartea?
Categoric da. Mi s-a părut destul de amuzantă, m-a ținut în suspans și chiar m-a lăsat cu câteva întrebări care să mă determine să citesc și ultimul volum.

Leave a Reply

