Prietenul imaginar

fallen  De 24 de ore am un prieten imaginar, însă sunt un pic confuză.
Să detaliez un pic. Nepotul meu de aproape 7 anișori se pare că are mulți prieteni imaginari și i-a părut rău de mine că n-am niciunul așa că mi-a dat unul din ai lui. Așa ciudate au numele aceste persoane închipuite, încât de-abia am putut să-mi aleg unul al cărui nume să-l pot pronunța. Așadar Nebunul mă însoțește de-acum peste tot, are grijă de mine să nu pățesc nimic rău, mă învață ce să fac sau zic când mă ceartă cineva, mă ascultă și înțelege oricând și are grijă să nu vină monștrii, vrăjitoarele rele și urâte sau oamenii răutăcioși să-mi facă rău când dorm.  I-am promis nepoțelului că nu-l voi goni pe Nebun ca să fie el liniștit că de-acum are cine să aibă grijă de mine.
Dacă acest prieten imaginar are grijă de mine, oare nu e de fapt îngerul meu păzitor? Și dacă e îngerul meu păzitor, oare nepotul meu are mai mulți îngeri păzitori sau unul singur care ia forma tuturor prietenilor lui imaginari?

4 thoughts on “Prietenul imaginar

  1. Ce frumos! ♥ Si imi place nepotelul tau.Are idei bune si te iubeste,daca-ti daruieste prietenii lui imaginari. :))

  2. e foarte bine si frumos sa ai prieteni imaginari, asa nu te mai plictisesti daca esti singur sau in zilele ploioase sau urate afara 🙂

  3. E prima dată când am un prieten imaginar. Când eram mică n-am simțit nevoia să-mi inventez prieteni, că aveam mulți de-ăia reali 🙂
    Dar da, și mie mi s-a părut tare frumos că s-a gândit să-mi dea un prieten de-al lui imaginar ca să aibă grijă de mine.

Leave a Reply

