Chemarea îngerului

Chemarea îngerului - Guillaume Musso Titlu românesc: Chemarea îngerului

Titlu original: L’Appel de l’ange

Autor: Guillaume Musso

Editura: All

Nr. pagini: 336

Link comandă: Libris.ro

 

 

 

Rezumat:

Madeleine și Jonathan au încurcat telefoanele în aeroport, din neatenție și descoperă acest lucru abia când ea ajunge în Paris, iar el în San Francisco. Acest lucru e oarecum iritant pentru personaje și amuzant pentru cititor, însă fiecare din cei doi este împins de curiozitate să verifice mai amănunțit conținutul telefonului celuilalt. Astfel el află că ea e florăreasă, este logodită și se întâlnește de 2 ori pe săptămână cu un anume Esteban. Ea află că Jonathan este un bucătar star decăzut și divorțat. Până aici nimic ieșit din comun, însă ea este intrigată de infidelitatea soției lui care pretinde că încă îl mai iubește, iar el e intrigat de o fotografie în care e clar că ea își sărbătorea aniversarea într-o secție de poliție.
Vechiul ei instinct de polițistă preia controlul și o determină să investigheze trecutul lui Jonathan. Pe de altă parte, el este împins de curiozitatea omului de rând și investighează el însuși ultimul caz al lui Madeleine din meseria ei de polițistă.
Până la urmă este Esteban cu adevărat amantul lui Madeleine, cum credea Jonathan? Ce află Madeleine despre infidelitatea soției acestui chef minune?  Pe ce drum va merge fiecare după ce își vor recupera telefoanele, când își știu cele mai ascunse și dureroase taine?

Citatul meu preferat:

Citat - Chemarea îngerului

Aș reciti cartea?

Categoric da. La început m-a amuzat cu mesajele dintre ei după ce au încurcat telefoanele, dar apoi m-a captivat cartea cu acțiunea sa, ținându-mă în suspans. Mi-a captat interesul încă de la început și până la sfârșit. Am auzit mult vorbindu-se despre cărțile acestui francez, dar abia acum am citit un volum de-al său, care m-a convins să le citesc curând și pe celelalte.

Mulţumesc librăriei online Libris pentru această carte captivantă şi pentru şansa de a o citi.

3 thoughts on “Chemarea îngerului

  1. Ce dragut suna!Am vrut sa o imprumut si eu de la biblioteca,dar niciodata nu m-am gandit serios la a o citit.Dar dupa cate au subliniat tu aici,pare a fi ceva ce merita.

  2. Un subiect foarte interesant plus ca am auzit ca Guillaume Musso scrie foarte frumos.

  3. Sincer, și eu am auzit că scrie frumos Musso, dar tot amânam să citesc ceva scris de el, gândindu-mă că probabil exagerează ceilalți, ca de obicei. Acum mi-a intrat în cap ideea de a citi și celelalte cărți ale lui, căci aceasta chiar mi-a plăcut mult 🙂

Leave a Reply

