Recenzie: Atractia, Crossfire, Vol. 1 Sylvia Day

DRAGOSTEA DINCOLO DE LIMITE

„Gideon Cross a intrat in viata mea ca un fulger in intunericul noptii – impresionant si stralucitor, fierbinte si nelinistitor. Am fost atrasa de el, asa cum nu mi s-a mai intamplat vreodata in viata. Tanjeam dupa atingerea lui ca dupa un drog, chiar stiind ca ma secatuia de puteri.  Eram un suflet chinuit, iar el a patruns cu atata usurinta in cele mai adanci ascunzisuri ale inimii mele… Caci Gideon stia. Era bantuit de propriii demoni. Si fiecare a devenit pentru celalalt oglinda care ii reflecta cele mai profunde rani… si dorinte. Legaturile cu care m-a cuprins dragostea lui m-au transformat cu totul, si m-am abandonat in intregime lui, dorindu-mi doar ca trecutul nostru intunecat sa nu distruga pentru totdeauna singura sansa la fericire pe care o gasisem in sfarsit…“

My opinion:

Am evitat aceasta carte un timp indelungat deoarece am crezut ca va semana cu seria Fifty Shades, serie pe care am iubit-o si continui sa o iubesc pentru ca am inceput sa o citesc inca din primul stadiu – cel de fan fiction.

Cand am auzit ca Litera va publica seria Crossfire si la noi in tara m-am decis sa ii acord o sansa si nu regret. In ciuda faptului ca exista anumite asemanari intre aceasta serie si seria lui E L James povestile sunt diferite. Chiar daca nu sunteti fan al serie Fifty Shades, acest fapt nu ar trebui sa va determine sa nu ii acordati aceastei carti o sansa. Cine stie, poate va va placea aceasta carte.

Eva, personajul principal feminim, este o femeie independenta, o adevarata luptatoare. Eva a trecut printr-o serie de evenimente nefiricite in tinere, dar asta nu a oprit-o din a-si trai viata. Eva este o femeie puternica, iar asta mi-a placut foarte mult deoarece consider ca fiecare carte trebuie sa aiba un personaj care poate fi considerat un model de urmat de unii cititori.

Gideon e un personaj cu multe probleme nerezolvate inca din copilarie si acest lucru este foarte evident pe parcursul cartii. Nu e un personaj pe care oricine il poate indragi, dar merita si el o sansa…Omul se mai schimba. Gideon a comis o serie de greseli, dar nu e o persoana rea. Nu sunt de acord cu unele lucruri pe care le-a facut si modul cum s-a comportant in anumite situatii, dar Eva e cea care trebuie sa il suporte in cele din urma…

Eva si Gideon put si simplu se potrivesc..,Nu sunt un cuplu conventional, dar nu e nimic rau in a fi diferit. 

Nu mi-a placut deloc faptul ca aceasta carte contine un numar mare de scene de sex, acest numar mi s-a parut putin exagerat. Pentru cei care va intrebati, relatia dintre Eva si Gideon nu e una D/s in cazul in care acest fapt va impiedicat sa cumparati aceasta carte pana acum.

Firul narativ e destul de complex, mai ales pentru o carte romance. In aceasta carte se imbina romantismul cu actiunea si cu un pic de suspans.

Nota: 4/5

By Cafebiblioart

 

5 thoughts on “Recenzie: Atractia, Crossfire, Vol. 1 Sylvia Day

  1. Deci dacă nu-mi place Cincizeci de umbre, o pot citi liniștită pe-această, convinsă că nu seamănă prea mult, nu?

  2. Mie mi-a placut mult trilogia, si de abea astept sa apara filmul cu Ian Somerhalder in rolul lui Grey sper…cat despre Atractia, cred ca o sa o citesc peste un an-doi, ca sunt convinsa ca daca o citesc acum, aflandu-ma sub influenta Cincizeci de umbre, o sa mi se para o copie esuata

  3. s-ar putea să te surprindă.
    Eu am ocolit mult timp Kincaid căci n-am crezut să se ridice la înălțimea Academiei Vampirilor, dar am fost surprinsă. Da, stilul autoarei era, evident, asemănător, dar acțiunea și personajele diferite, spre surpriza mea.

  4. N-am citit inca Cincizeci de umbre,poate o voi face in viitorul apropiat.Totusi,parca aceasta carte ma atrage mult mai mult decat trilogia 😀

Leave a Reply

