Vampirii din Morganville 8 – Sărutul morții

VM 8 - Sărutul morțiiTitlu românesc: Sărutul morții

Titlu original: Kiss of Death

Autor: Rachel Caine

Editura: Leda

Nr. pagini: 382

Link comandă: Libris.ro

 

 

 

Rezumat:

Michael, Eve, Shane și Claire pleacă alături de Oliver în excursie la Dallas pentru câteva zile, unde Michael își înregistrează melodiile, însă aproape totul se dovedește a fi altfel decât sperau ei. În loc să meargă doar ei 4, să cânte și să glumească pe drum, să colinde magazinele din Dallas, sunt nevoiți să meargă alături de Oliver, le este arsă mașina, sunt luați prizonieri, dau peste un grup de vampiri nebuni, dar au parte de fursecuri incredibile și ajung până la urmă vii la Dallas, datorită lui Oliver și lui Jason, fratele lui Eve.
Surpriza plăcută acestui volum? Oliver este mult mai bine conturat. Autoarea l-a scos în evidență foarte bine aici, încât chiar îmi pare la fel de interesant ca Myrnin. O altă surpriză ar fi că Amelie apare în carte extrem de puțin.

Paragraful meu preferat:

“Claire împinse spre Monica un stick de memorie.
– Ai aici un fișier în format electronic, îi zise. E protejat prin parolă. Dacă reușești să deduci parola, ai răspunsurile la întrebări.
Monica rămase cu gura căscată.
– Ce?
– Ai zis că vrei să ți le dau. Ți le-am dat. Asta am vrut să vadă Oliver. Acum, le ai, așa că eu mi-am îndeplinit partea de învoială. Fără reclamații. Corect?
– Le-ai ascuns printr-o parolă?
– Una pe care tu poți s-o ghicești, zise Claire
….
– Nu primesc chestia asta, declară Monica. Îmi dai răspunsurile fără parolă.
Oliver tuși, dregându-și glasul.
– Ai precizat în ce mod va trebui ea să-ți dea răspunsurile?
– Nu, zise Claire … Aș fi putut să i le dau în latină, sau altcumva.”

Aș reciti cartea?
Categoric da. Mi-a plăcut mult mai mult decât celelalte volume, chiar și decât primele 2, care le-am citit cu multă nerăbdare și da, acum nu-mi plac doar Myrnin și Michael, ci și Oliver. Pe de altă parte am fost neplăcut surprinsă când am citit despre Eve că se tot panica și jelea prin aproape toată cartea, ca și cum n-ar mai fi trecut niciodată prin situații atât de periculoase.

2 thoughts on “Vampirii din Morganville 8 – Sărutul morții

  1. Este un volum reusit dar stai sa vezi urmatoarele 3 volume cat de tari sunt. Eu am citit pana la volumul 11 inclusiv si mi-au placut la nebunie. Desi in acest volum Eve plange prea mult ai sa vezi ca in urmatoarele volume se schimba 😉

  2. Mă bate gândul să citesc următoarele volume în engleză, pe tabletă, să văd cum evoluează lucrurile, dar deocamdată mai am câteva cărți în română care mă așteaptă 🙂

Leave a comment