Recenzie: Hidden (Avena #1) de Marianne Curley

For as long as Ebony can remember, she’s been sheltered. Confined to her home in a secluded valley, home-schooled by her protective parents, and limited to a small circle of close friends. It’s as if she’s being hidden. But something is changing in Ebony. Something that can’t be concealed. She’s growing more beautiful by the day, she’s freakishly strong, and then there’s the fact that she’s glowing. On one fateful night, Ebony meets Jordan and she’s intensely drawn to him. It’s as if something explodes inside of her–something that can be seen from the heavens. Ebony still doesn’t know that she’s a stolen angel, but now that the heavens have found her, they want her back.

Parerea mea:

Inainte sa ma apuc de citit aceasta carte am citit una dintre scrisorile autoarei adresata fanilor. La inceput credeam ca aceasta scrisoare a fost scrisa pentru cititori numai ca sa putem intelege mai bine prin ce a trecut ea, dar apoi, dupa ce am citit cartea am realizat cat de mult momentele dureroase prin care a trecut au influentat actiunea acestei carti. Sincer, apreciez foarte mult acest lucru, o admir pe autoare ca a reusit sa isi transforme momentele triste in ceva frumos.

Firul narativ mi s-a parut putin simplut, dar in ciuda acestui fapt cartea contine elemente de actiune, drama, aventura, dar si romantism.

Mi-au placut personajele, in special ingerii. Nu sunt la fel ca cei din celalalte carti pe care le-am citit. Il ador pe Thane si sper ca in cele din urma se va dovedi a fi personajul masculin principal. Mi-a placut si eroina – Ebony, desi mi se pare putin prea naiva. Multe dintre greselile pe care le-a facut puteau fi evitate. Nu putem totusi sa o acuzam caci toti am facut  greseala de a nu ne asculta parintii la un moment dat. In cele din urma a invatat lectia, dar din pacate pentru ea a fost prea tarziu.

Imi place foarte mult coperta. Penele acelea parca o fac pe Ebony sa nu vada ceea ce e in jurul ei si in acelasi timp incearca sa o protejeze. Se potriveste cu naratiunea si ma bucur pentru acest fapt. De multe ori coperta nu are nici cea mai mica legatura cu cartea.

Va recomand sa cititi aceasta carte daca va plac ingerii, dar si daca inca aveti inca speranta ca undeva in univers exista un loc in care putem intalni frumusetea in cea mai pura forma posibila.

Cafebiblioart

One thought on “Recenzie: Hidden (Avena #1) de Marianne Curley

1. Foarte interesanta descrierea carti. Cartile cu ingeri sunt cam rare, eu cel putin nu am avut ocazia sa citesc. 🙂 Coperta este foarte frumoasa si te face curioasa in legatura cu cartea. M-ai facut foarte curioasa, poate voi avea ocazia sa o citesc. 😀