Bloody Valentine

bloody valentineTitlu original: Bloody Valentine

Autor: Melissa De La Cruz

Editura: Leda

Nr. pagini: 176

Link comandă: Libris.ro

 

 

 

 

Rezumat:

După 1 an în care a fost Conduitul și însoțitorul uman al lui Schuyler, Oliver o eliberează de relația lor, pentru ca ea să-și găsească fericirea alături de Jack. Însă durerea lui e mult prea mare și e accentuată de lipsa mușcăturilor ei. Spre norocul lui, Freya, o vrăjitoare frumoasă decide să-i ia durerea, după care pleacă departe, lăsându-l să-și caute iubirea adevărată, oriunde și oricare ar fi aceasta.
Pentru cei cu sânge albastru ea mereu va fi Gabrielle, Virtuoasa, Responsabila, Regina lor, Mama lor, Salvatoarea lor. Dar pentru Bendix Chase, ea nu era nici măcar Allegra Van Alen, ci doar Picioruș. O făcea să se simtă  tânără, periculoasă, nechibzuită. Însă ea are viziunea unui viitor în care el e mort, ea în comă, iar fiica lor crescută de Cordelia.
Jack și Schuyler își unesc destinele, rostind legămintele de uniune ale celor cu sânge albastru. El îi dăruiește un inel ce conține o parte a sufletului său recuperată de Gabrielle, iar ea îi dă inelul tatălui ei, primit de la Gabrielle pentru protecția lui.
Pentru ca Jack, Schuyler, Bliss și Oliver să scape vii din capcana Venatorilor, Schuyler trebuie să se îndoiască de iubirea lui Jack pentru ea. Dar cum te poți îndoi de iubirea unei inimi ce-ți aparține, pe care o cunoști și înțelegi atât de bine?

Citatele mele preferate din cele 3 povestioare ale acestei cărți:
“Inimile frânte-și cer birul cumplit
Menta va tămădui sufletul zdrobit
Către o nouă viață zeița te îndreaptă:
Mergi și caută-ți o dragoste adevărată.”

“ȘTIU. Tu mă iubești. Mereu m-ai iubit. Mă vei iubi ÎNTOTDEAUNA. Știu, Mihail. Știu asta foarte bine.”

Aș reciti cartea?
Categoric da. Mi-au plăcut povestioarele la fel de mult ca și cărțile seriei Sânge Albastru

2 thoughts on “Bloody Valentine

  1. N-am citit volumul asta insa am citit seria sange albastru , e minunata. Superbe citate

  2. Am citit si eu cartea;sunt niste povestioare foarte frumoase si ador citatele alea!!!

Leave a Reply

