La mulți ani!

La mulți ani, Didi! La mulți ani, Bruder! La mulți ani mie! La mulți ani tuturor celor care le e ziua de nume azi! Să avem parte de sănătate, multe și semnificative bucurii, puține și nesemnificative supărări (căci deloc nu e posibil), să avem mereu lângă noi oamenii pe care îi iubim și ne iubesc!

Pentru că deocamdată sunt bine dispusă, organizez un concurs al cărui premiu va fi cartea afișată mai jos. Cartea o am de la librăria online Libris și vreau să o dau cuiva care n-a citit-o încă.

Concursul se încheie pe 1 Iulie 2013. Condiții de participare:
– follow prin e-mail sau wordpress
– like la pagina facebook
– un comentariu la orice altă postare (care să nu fie concurs)
– un comentariu la această postare în care vă anunțați înscrierea și numele facebook

PS Didi: Planul B e aplicat, planul D e pe mailul tău și planul F e cadoul tău pentru mine 😀  … evident planurile A, C și E mi le-ai demontat fără să știi

UPDATE:

Am cerut pe facebook în grupul We Love Books să spună colegii câte un număr.  În urma acestei acțiuni am primit următoarele voturi, fără ca votanții  să știe despre ce era vorba:

02 /
03 / 03 / 03 / 03 /
04 / 04 / 04 /
05 / 05 / 05 /
06 /
07 / 07 / 07 / 07 /
08 /
09 / 09 /
10 / 10 /
11 /
13 / 13 / 13 / 13 / 13 /

Așadar, numărul 13 este câștigător cu 5 voturi. Larisa M, te rog să trimiți mail cu datele tale la adresa raftulmisterelor@yahoo.com în maxim 48 de ore.

16 thoughts on “La mulți ani!

  1. :)) Mulțumesc pentru urare. După numele ales de tine va crede lumea că tu ești Didi din postarea mea. Noroc că tu nu ai ziua de nume azi, cum am scris eu :))

Leave a Reply

