Concurs de bun venit

Follow my blog with Bloglovin

In aceasta seara m-am alaturat si eu acestui blog. Unii dintre voi ma cunoasteti deja, restul ma veti cunoaste pe parcurs. Mie imi place enorm de mult dramatismul si sa sochez asa am am vrut sa incep cu un BOOM.

Deci prin urmare am sa dau startul unui nou concurs.

Daca tot e primavara…

Mi se pare un premiu adecvat. E in ton cu anotimpul.

Reguli:

1. Trebuie sa urmariti blogul (prin wordpress, email)

2. Sa lasati un comentariu mai jos cu numele/metoda prin care urmariti.

Concursul se va incheia o data cu venirea verii – 22 Iunie. Castigatorul va fi ales prin random.org.

Bafta!!!

Cafebiblioart

28 thoughts on “Concurs de bun venit

  1. Pingback: Concurs de bun venit | Carti

  2. Pingback: RO only: Contest | Cafebiblioart

  3. Bine urma pe bloglovin, Aj Manik. Felicitări pentru aderarea la acest nou blog! Aștept cu nerăbdare să citesc mai mult de la tine și ceilalți. 😉 Mulțumește De asemenea, pentru nou concurs!

    Alice (Aj)

Leave a Reply

