Georgina Kincaid 2 – Nopţi de sucub

2 - Nopţi de sucub Titlu românesc:  Nopţi de sucub

Titlu original: Succubus on Top

Autor:  Richelle Mead

Editura: Leda

Nr. pagini: 384

Link comandă: libris.ro

 

 

Rezumat:

Şi-a salvat ea Georgina prietenii nemuritori în primul volum, însă de data aceasta va trebui să-şi salveze prietenii muritori, motiv pentru care se vede nevoită să nimicească forma umană a unui zeu. Acest zeu le furniza droguri lui Doug şi formaţiei lui, care le amplifica abilităţile, motiv pentru care această formaţie devenise subit una de succes.

Vechiul prieten incub al Georginei, Bastien a venit în Seattle pentru a seduce o anume femeie şi a distruge imaginea publică a ei şi a soţului ei, însă oricât de talentat ar fi în arta seducţiei, el este nevoit să se declare învins după o întreagă serie de încercări nereuşite.

Va rămâne Seth alături de Georgina, ştiind că ea îl înşală frecvent pentru a supravieţui, ba chiar şi cu amicul ei incub fără să fie necesar? Vor reuşi Bastien şi Georgina să înţeleagă că ţintei lui îi plac de fapt femeile, deşi militează cu ardoare împotriva homosexualilor? Şi ce abilităţi îi va accentua Georginei drogul numit Ambrozie?

Paragraful meu preferat:

” – Am nevoie de tine să faci un poster pentru evenimentul din seara asta.

–  Pentru sesiunea de autografe? Aaa, adică sesiunile de autografe?

Deja toata lumea aflase de dubla programare.

–  Nu e doar o sesiune de autografe, e o manifestare literara. E….

Prin cap mi-au trecut mai mute posibilităţi pe care le-am respins rapid.

–  E Festivalul de literatura Emerald.

Un titlu cam plicticos dar la obiect. Uneori era mai bine aşa decât vreo găselniţa publicitară.

–  Da. Primul pe anul ăsta. Şi scrie că vor fi prezenţi şi autorii ăştia, i-am spus şi i-am dat o listă pe care o întocmisem deja. Trece şi că dau autografe şi că avem şi premii. M-am mai gândit un pic: ideile îmi veneau pe măsură ce vorbeam, ca pe banda rulantă. Şi că 10% din toate vânzările vor fi donate Proiectului de Alfabetizare Puget Sound.

– Uau, a făcut ea. Nu ştiam că se întâmplă toate astea.

–  Mda, am încuviinţat vioaie. Nici eu. Desenează, scrie, taie şi lipeşte, fă ce ştii tu, numai fă-o. Am nevoie de el in douăzeci de minute.  Şi trebuie să arate bine.”

Aş reciti  cartea?

Categoric da, cândva o să o recitesc. E amuzantă şi în sfârşit văd  caracterele mult mai conturate, mai personalizate cu reacţii mai bine definite, exact în stilul autoarei.

Leave a Reply

