Lumea cărţilor din perspectiva lui Dan C. Mihăilescu

Librăria online, Libris a decis să ne aducă mai aproape scriitorii români contemporani, să ne acorde şansa de a-i cunoaşte un pic, de a înţelege puţin din felul lor de a gândi şi de a simţi. Luna aceasta ne este adus mai aproape scriitorul Dan C. Mihăilescu. Am citit interviul acordat de acesta şi cel mai mult mi-au plăcut cuvintele ce le-am adăugat pe banner: “Fiecare ajunge exact ceea ce trebuie să fie.”

Recunosc, n-am prea citit cărţi scrise de autori români, însă vreau să remediez pe viitor această greşeală a mea.  Din cărţile acestui scriitor mă gândesc să citesc volumulCe mi se-ntâmplă. Jurnal pieziş

3 thoughts on “Lumea cărţilor din perspectiva lui Dan C. Mihăilescu

  1. Arata bine cartea, iar cu banerul ala gen Matrix pe coperta nu ma poate duce gandul decat la faptul ca cititorii de “hartie” se imputineaza in timp ce internautii se inmultesc.

    Lumea cartilor din perspectiva… mea? … se cam duce fara sa vrem de rapa.

  2. @afkapaul Bannerul gen Matrix? Nu inteleg de ce? Bannerul nu sugerreaza cartea digitala, electronica, ba astia de la libris vad ca au si o penita in elementul de identificare al campaniei lor, deci …de unde ideea ca cititorii de hartie se imputineaza?

  3. sunt prea putini cei care citesc o carte… prefera sa se joace pe internet sau sa citeasca tot felu de articole din punctu meu de vedere neinteresante

Leave a Reply

