Eve Dallas 07 – Agenţia fericirii

07 - Agenţia Fericirii Titlu românesc: Agenţia fericirii

Titlu original: Holiday in Death

Autor:  J. D. Robb

Editura: Orizonturi

Nr. pagini: 450

Link comandă: libris.ro

 

 

 

Rezumat:

Iarna anului 2058 este o iarnă plină de noutăţi pentru locotenent Eve Dallas. Căsătorită de puţin timp cu Roarke, acum ea împodobeşte un brad pentru prima dată,  se bucură de Crăciun pentru prima dată şi aleargă după cadouri pentru oamenii la care ţine, însă ce cadou îi poate oferi ea soţului ei care are tot ce şi-ar putea dori?

Totuşi, această iarnă nu-i rezervă doar agitaţia sărbătorilor, ci şi un criminal dispus să ucidă minim 12 persoane în 12 zile consecutiv, motiv pentru care Eve trebuie să-l aresteze cât mai repede pentru a reduce lista de victime ale acestui criminal. Din fericire, numai 4 persoane sunt ucise, iar altele 3 scapă vii, printre care şi Delia Peabody, partenera lui Eve. Din nefericire, 4 victime e prea mult şi Eve îl găseşte greu din cauza propriilor traume din copilărie.

Ce faci când vine Moş Crăciun la uşă cu un cadou? Îi deschizi uşa vesel. Dar ce faci când ştii că Moş Crăciun a venit să te violeze şi să te ucidă? Delia Peabody îşi sună ofiţerul superior pentru a o salva şi trage de timp cât poate pentru a scăpa măcar vie, dacă nu şi fără traumele unui viol. Spre norocul ei, Eve şi Roarke ajung la timp pentru a evita orice rău major şi pentru a-l aresta pe asasinul costumat în Moş Crăciun.

Paragraful meu preferat:

“- Dallas, îmi cer scuze. Pentru seara trecută.

– Nu e momentul să discutăm acum despre asta.

– Nu port uniforma, deci nu mă adresez ca un ajutor către ofiţerul său superior. Asta înseamnă că pot spune orice îmi trece prin cap. Nu mi-au făcut plăcere lucrurile pe care le-ai spus. Nu-mi fac nici acum, nicio plăcere. Dar mă bucur că au contat atât de mult cât să le spui. Nu-mi pare rău că am sărit la tine din pricna asta, dar îmi pare rău că nu mi-am dat seama că exprimau grija unei prietene.”

Aş reciti cartea?

Cat6egoric da, cândva după un timp. Îmi plac foarte mult cărţile din această serie,  felul în care sunt scrise şi construite, personajele şi misterul unui criminal şi al motivelor sale din spatele crimelor.

Mulţumesc librăriei online Libris pentru această carte extraordinară şi pentru şansa de a o citi.

2 thoughts on “Eve Dallas 07 – Agenţia fericirii

  1. Uff, am prins drag de serie, deşi abia am citit doar vreo 4 volume. Acum vreau să-mi adaug treptat în bibliotecă toate cele 40 de volume din serie 😀

Leave a Reply

