Georgina Kincaid 1 – Tristeţi de sucub

1 - Tristeţi de sucub Titlu românesc: Tristeţi de sucub

Titlu original: Succubus Blues

Autor:  Richelle Mead

Editura: Leda

Nr. pagini: 416

Link comandă: libris.ro

 

 

Rezumat:

Doi bărbaţi din timpuri diferite pentru care sucubul Georgina Kincaid face pact cu diavolul: unul  să o uite, iar celălalt să şi-o amintească pe ea şi sentimentele lui pentru ea.  Pentru a şterge din mintea soţului ei toate amintirile cu ea şi durerea pe care ea i-a provocat-o înşelându-l, Letha îşi vinde sufletul diavolului, devenind un sucub nemuritor  cu nu nume nou: Georgina Kincaid.

După mai multe secole de trai sub formă de sucub, Georgina îşi vede prietenii nemuritori în pericol de moarte şi, în sfârşit, se îndrăgosteşte din nou … de data aceasta de scriitorul ei preferat, Seth Mortensen. După ce-şi asumă tot felul de riscuri şi primeşte o bătaie de pomină, Georgina realizează cine este nephilimul determinat să-iomoare prietenii, şeful demon şi chiar îngerul.

Va alege ea să plece în lume cu nephilimul după  ce acesta îi va distruge pe ceilalţi nemuritori  din zonă sau ăi  va sabota planul? Va reuşi îngerul Carter să scape viu din confruntarea cu 2 nephilimi gemeni, când el ştia numai de existenţa unuia singur? Merită să mai facă Gerogina un pact cu diavolul, conform căruia ea va fi sucub activ timp de un secol dacă Seth îşi păstrează toate amintirile cu ea şi sentimentele pentru ea?

Paragraful meu preferat:

“- Georgina este unul din cei mai mari fani ai tăi. A fost de-a dreptul în transă când a aflat că vii aici, a spus Paige.

– Mda, a adăugat Doug drăceşte. Este efectiv o sclavă a cărţilor tale. Întrreab-o de câte ori a citit Pactul de la Glasgow

I-am aruncat o privire ucigătoare, dar atenţia lui Seth s-a întors din nou către mine, stăpânită de o curiozitate pură.

– De câte ori ai citit-o?

Am înghiţit în sec, fără nici cel mai mic chef să răspund, dar povara tuturor privirilor ălora era prea mare pentru mine.

– Nici una. Încă nu am terminat-o.

Seth părea uluit, şi la fel şi ceilalţi; se holbau cu toţii la mine, perplecşi, pe bună dreptate. Numai Doug ştia care era faza.

– Nici una? A întebat Warren încruntat. Nu a fost lansată deja de mai bine de o lună?

Nemernicul de Doug rânjea.

– Spune-le şi restul. Spune-le cât citeşti pe zi.

– Cinci, am mărturisit într-un târziu. Citesc numai cinci pagini pe zi.

– Dar de ce? a întrebat Paige, care se pare că nu auzise niciodată povestea.

– Pentru că … pentru că e atât de bună, şi pentru că numai o dată ai ocazia să citeşti o carte pentru prima oară, şi vreau să dureze. Experienţa asta. Altfel aş termina-o într-o zi, şi asta ar fi ca şi cum … ca şi cum ai mânca o cutie de îngheţată dintr-o dată. E prea multă bunătate care se termină prea repede. În felul ăsta pot s-o savurez puţin câte puţin.”

Aş reciti cartea?

Încă mă întreb dacă aş reciti cartea. Da, e interesantă cartea; da, are şi o doză de comic; da, îmi plac personajele şi în mare parte chiar şi acţiunea, însă felul în care e scrisă e oarecum surprinzător. Aşadar, aştept să termin întreaga serie să văd ce impresie îmi face per total

7 thoughts on “Georgina Kincaid 1 – Tristeţi de sucub

  1. Umm… ai scris Gerogina, in loc de Giorgina. 🙂
    Eu ador seria, este o forever favourite, alaturi de Academia Vampirilor. Dar sincer GK e pe locul intai la preferate. Finalul e epic, de-abia astept ultimul volum. E un must read seria. 😀 Citeste urmatoarele volume ASAP pentru ca devin si mai bune.

  2. Gata, am remediat gramatica.
    Kincaid e interesantă, dar sunt curioasă cât de interesantă de fapt. Oricum ar fi, după câte văd, Academia vampirilor rămâne seria mea preferată

  3. in sfarisit citesc si eu o recenzia despre cartea asta , am auzit atat de multe pareri incat eu nu mai stiam ce si cum s unde si de ce ..pare interesanta dar nu stiu daca pe gustul meu ..

  4. Înseamnă că le citeşti haotic, pentru că ăsta e primul volum :))
    Şi eu am auzit multe despre această serie şi de-asta m-am şi apucat să o citesc.

  5. Da, am primit volumul 5 de la o prietena,l-am citit. Dupa ce am vazut ca ma prinde lectura acestei serii, am mai inceput un volum de pe net care l-am gasit in format pdf.

Leave a Reply

