7 Mistere

Eu am cam evitat lepşe de pe alte bloguri, însă de data aceasta am acceptat-o. De ce? Habar n-am, poate starea de spirit contradictorie, poate pentru că m-a captivat pe blogul lui Rox Tao când am citit-o- Parcă mai contează de ce. E leapşă şi gata, deci să caut în mintea mea 7 mistere ale mele.şapcă

1. De ce port mereu şepci (sau aproape mereu)? De cele mai multe ori nici nu le suport şepcile, însă îmi sunt utile. Vara mă protejează de soare, care îmi dăunează grav sănătăţii, primăvara şi toamna mă protejează de ploaie şi frig, iarna de ninsoare şi frig.

Vara mă ajută să nu mă simt foarte rău din cauza soarelui puternic, iar în anotimpurile răcoroase mă ajută să evit migrenele puternice pe care le capăt de la frig, ploaie, umezeală.

photo2. De ce nu ţin poze cu mine pe net (fb, mess, mail, etc.)? Nu, nu-s urâtă cu spume 🙂 Pur şi simplu nu ştiu ce fel de oameni îmi văd pozele şi prefer să mi le vadă doar oamenii care mă cunosc deja personal.

3. De ce sunt veşnic dezordonată? Aş putea păstra camera mehaosa foarte aranjată, dar nu suport ordinea obsesivă. Simt că un spaţiu obsesiv de curat şi ordonat e un spaţiu nelocuit. Un spaţiu cu un pic de dezordine arată că acolo locuieşte cineva, ba chiar spune şi câte ceva despre caracterul şi obiceiurile persoanei care locuieşte acolo.

ceas4. Nu mă despart de ceasul de la mână, lănţicul de la gât şi telefon. Telefonul e dependenţa mea. Ceasul îmi place să-l simt mereu pe încheietură, S-ul de la gât îmi aminteşte cine sunt şi de ce sunt în stare. Plus că cele 3 obiecte le-am primit cadou de la persoane foarte dragi mie.

5.   Sunt prea sinceră şi prea directă Minciunile creează dependenţă, dar antrenează memoria şi logica. Mint frumos (când vreau), însă nu-mi plac minciunile şi nu-mi place ipocrizia, motiv pentru care le evit pe cât posibil

6. Uit să mănânc. Dacă nu-mi e foame, normal că mai spagheteuit să mănânc uneori. De cele mai multe ori îmi amintesc la ore haotice să mănânc de 2 ori pe zi forţat. Alteori, am nevoie să-mi amintească cineva să mănânc.

7. Îmi place să ajut pe alţii doar pentru că pot şi pentru că au nevoie de ajutor. Într-o lume în care nimic nu  e gratis, mie îmi place să-i ajut dezinteresat pe alţii din când în când.

10 thoughts on “7 Mistere

  1. da, foarte frumos.
    Multumim ca ne impartasesti ceva din conceptiile tale, din retineri si din .. tine.

    Toti avem mistere, ele ne fac unici, oameni..

  2. my apologies, mi s-au..intortocheat planurile si nu am mai apucat sa iti scriu in ziua in care am promis.. Super secretele, m-am distrat in seara in care le-am citit si acum la recitire, din nou! ar trebui sa completezi cel putin lunar cate o chestie din asta, imi place sa descopar chestii despre tine. Erai si pana acum asa..inconjurata de un aer din asta de mister asa (poate accentuat si de chestia cu pozele de pe fb :D), dar acum, odata cu dezvaluirile astea parca a crescut si mai mare in loc sa scada :))

  3. Cat de interesanta este postarea,imi place foarte mult,descoperim cate ceva despre tine 😀

  4. 1. Botezul.
    2. Mirungerea.
    3. Împărtăşania (cuminecătura).
    4. Spovedania (Pocăinţa).
    5. Preoţia (Hirotonia).
    6. Nunta (Căsătoria).
    7. Maslul.

  5. 7 o cifra foarte atent alesa.. cum multe intrebuintari in viata parohala si Biblie.

    Felicitari! Te-ai invaluit si intr-un aer mistic.

  6. Mda, tu eşti una din puţinele persoane care cunoşteau deja aceste 7 lucruri despre mine 🙂
    De multe ori ghiceai şi cum gândesc în diverse situaţii :))

Leave a Reply

