28

ceas  28 de ani risipiţi fără rost. De la prima propoziţie sunt redundantă, că doar nu puteau fi risipiţi anii cu folos.

Cadouri primite până acum: ceasul din imagine pe care-l iubesc, primit de la sora mea şi prăjitura mea preferată făcută de mama. Să mai fie oare vreun cadou care să-l primesc şi să-mi placă? Cine ştie? Eu sunt mulţumită şi numai cu acestea două.

Poate vă întrebaţi ce intenţionez să fac la această aniversare? Sincer eu aş cam vrea să dorm şi să ţin telefonul închis. Aşa nu m-ar deranja tot felul de personaje cu urări superficiale, clişeice şi total nesincere. Însă n-am eu norocul de a face aşa ceva, căci telefonul va trebui să-l ţin la îndemână pentru cazul în care mă mai sună vreun membru al familiei cu un motiv bun, iar de dormit slabe şanse, din moment ce-mi vine nepotul într-o vizită de câteva zile 🙂 .

Nu mă roade curiozitatea deloc să văd cum va decurge  ziua, însă n-am ce face, trebuie să mă resemnez şi să mă înarmez cu răbdare. Oricum ar fi, în mod sigur va fi un pic mai frumoasă decât aniversările anterioare … cred.

7 thoughts on “28

  1. La multi ani dragutzo! Sa ne traiesti si sa ne bloguiesti!!
    Maine anul se-nvecheste
    Si painica se scumpeste
    Vrei nu vrei si motorina
    De-ti vine sa arzi masina

    Nu vreau sa te panichez
    Dar.. eu tot mai cercetez
    Despre timp,bani si cariera
    Despre viata mea somera..

  2. La multi ani@ multi inainte, impliniti si plini de fericire si realizari….nu-mi place ca spui ca sunt risipiti fara rost…tot acest timop trece peste noi ca sa invatam , sa ramanem cu amintiri, si daca am facut greseli, pentru a invata sa le reparam…asa ca eu iti doresc multi ani inainte.si sa faci tot posibilul sa fii asa cum iti doresti

  3. La multi ani! Iti doresc..ce imi doresc si mie! Adica vise implinite, sanatate, oameni frumosi alaturi si zile cat mai senine! Mmm…si bani, da, sa nu uit, ca si din astia trebuie! 😀
    Pentru cand ai timp si chef, iti las si o leapsa aici: http://roxtao.com/2012/12/23/leapsa-8/ Eram prea curioasa sa iti aflu raspunsurile, nu ma puteam abtine sa nu ti-o trimit!
    Petrecere frumoasa astazi si distractie placuta si de Rev! Si fie ca anul 2013 sa fie cel mai bun de pana acum!

  4. adika vrei sa spui k eu nu sunt sincera sunt superficiala????:(((((( e adevarat k nu te-am sunat dar credit…….ciuciu insa nu am uitat:D:D:D

  5. Hai lasă vrăjeala, că s-au inventat mesajele gratuite cu “sună-mă”
    De-ala puteai să-mi trimiţi dacă voiai să vorbeşti cu mine. A fost un timp când n-aveam eu credit şi mă sunai numai tu, deci nu mă deranjează să te sun, dar mna … era culmea să te sun să-ţi zis: “ce faci fată? te sunai să-mi zici la mulţi ani

Leave a Reply

