Concurs VI – La mulţi ani!


În următoarea lună am câteva motive de sărbătoare, mai multe decât ceilalţi aş zice eu, precum: ziua mea de nume, Crăciunul, ziua mea de naştere, Revelionul şi aniversarea blogului meu … exact în ordinea în care le-am enumerat. Aşadar am decis să fac un nou concurs cu 3 premii care, desigur, constau în cărţi:

Eu sunt numărul patruPuterea celor şase 

Angelologia

Fantomele ne ştiu toate secreteleSecretul Hannei

Concursul se va încheia pe 7 Ianuarie dacă vor fi minim 10 participanţi sau mai târziu, oricând vor fi 10 participanţi şi fiecare participant poate participa pentru oricare din cele 3 premii, inclusiv pentru toate 3 premiile. Câştigătorii vor fi aleşi de mine, ca de obicei.

Condiţiile concursului:

–         Să urmăriţi prin e-mail la acest blog (butonul follow)

–         Un comentariu la această postare în care îmi comunicaţi ce premiu/premii, din cele enumerate, aţi vrea să câştigaţi şi adresa de e-mail cu care urmăriţi blogul

–         1 comentariu la o recenzie de pe acest blog şi 1 comentariu la oricare altă postare din celelalte categorii ale acestui blog

–         Răspunsul  PE E-MAIL la adresa dany_katya@yahoo.com la următoarea întrebare: Cum aţi proceda dacă v-aţi afla în situaţia următoare?

Cea mai bună prietenă a ta te goneşte din apartamentul său într-un acces de nervi, lucru care te îndepărtează de această persoană. Această distanţă intervenită creează şansa unei persoane ipocrite şi parşive să se apropie de fosta ta prietenă. Îţi calci pe inimă şi îţi ierţi prietena pentru a o apăra de persoana parşivă sau priveşti pasiv cum decurg lucrurile gândind că viaţa e dreaptă şi fosta ta prietenă plăteşte pentru durerea ce ţi-a provocat?

Mulţumesc librăriei online Libris pentru sponsorizarea acestui blog, pentru fiecare carte care mi-a oferit-o să citesc, pentru vasta gamă de cărţi în engleză pe care mi-a pus-o la distanţă de un clik şi pentru cărţilePuterea celor şase” şi „Angelologia”, pe care le ofer la acest concurs, alături de celelalte din biblioteca mea.

UPDATE:

Gata, deciziile au fost luate. Cam greu pt că mulţi vreţi Moştenirile Lorien şi Angelologia, dar avem câştigătorii:
– Moştenirile Lorien – Corys
– Angelologia – Gheorghiev Alexandra
– Secretu Hannei & Fantomele ne ştiu toate secretele – Krsz

26 thoughts on “Concurs VI – La mulţi ani!

  1. Hei,ma inscriu si eu la acest concurs minunat
    Adresa de email cu care m-am abonat este:alexandra_ingerashuthau@yahoo.com
    Ma inscriu pentru Eu sunt numarul 4 si Angelologia:X,mi-as dori mult enciclopedia despre ingeri.pentru ca sunt pasionata de ei si imi plac mult.Multumim de concurs!

  2. la multi ani pentru ziua de nume, Craciun fericit si un an nou fericit si sa fie conform doritnelor tale :*

  3. ma inscriu si eu in concurs cu adresa afk.paul@ym***.com
    si cartea/cartile ce mi-ar placea sa le castig sunt Angelologia si Puterea celor sase.
    O zi lejera !

  4. Of of, să mă exprim mai clar. Eu sunt numărul 4 şi Puterea celor 6 sunt la pachet şi sunt şi legate înre ele, căci fac parte din aceeeaşi serie.
    Angelologia e un al doilea premiu, iar al treilea premiu ar fi cărţile Fantomele ne ştiu toate secretele şi Secretul Hannei.
    Adică cei care aţi cerut Eu sunt numărul 4 sau Puterea celor 6, de fapt v-aţi înscris pentru pachetul format din aceste 2 cărţi.
    P.S.: Încă n-aţi îndeplinit toate condiţiile, deci vă rog să citiţi cu atenţie regulile concursului

  5. buna, imi doresc sa particip si eu la acest concurs dragut ..mi-as dorii foarte mult pachetul cu numarul unu si anume eu sunt numarul patru si puterea celor 6 .deoarece imi par niste carti superbe . Urmaresc acest blog prin intermediul urmatoarei adrese bubblevanillagum@yahoo.com
    ps , datorita tie mi-am cumparat Angeologia acum de craciun si crede-ma ca o iubesc foarte mult ..

  6. Verific rar messengerul, pentru că utiliez mai mult mailul, dar acum am verificat şi am citit răspunsul la întrebare, deci e totul în ordine

  7. 9 persoane înscrise la concurs până acum:
    – Addicted to kryptonite
    – Gheorghiev Alexandra
    – giorgianaturcu
    – Badea Raluca
    – afkpaul
    – krisszu95shinny
    – katherine585
    – Krsz
    – Corys
    Mai aşteptăm încă un concurent ca să fie îndeplinite condiţiile concursului

  8. Ma inscriu la concurs.Particip pentru primele doua pachete(Puterea celor sase,Eu sunt numarul patru si Angelologia).
    Iti las raspunsul pe mess.

  9. La noapte sau mâine. Oricum, câştigătorii vor primi mail prin care vor fi anunţaţi că au câştigat şi ce au câştigat

  10. Gata, deciziile au fost luate. Cam greu pt că mulţi vreţi Moştenirile Lorien şi Angelologia, dar avem câştigătorii:
    – Moştenirile Lorien – Corys
    – Angelologia – Gheorghiev Alexandra
    – Secretu Hannei & Fantomele ne ştiu toate secretele – Krsz

Leave a Reply

