Trilogia cercului 2 – Dansul zeilor

Titlu românesc: Dansul zeilor

Titlu original: Dance of the Gods

Autor:  Nora Roberts

Editura: Lider

Nr. pagini: 523

Link comandă: libris.ro

 

 

 

Rezumatul cărţii:

Blair, Larkin, Moira, Glenna şi Hoyt decid să salveze măcar câţiva oameni din grotele lui Lilith, reuşind să teleporteze direct la spital numai 5. Totuşi, acest gest le pune viaţa în pericol şi în acelaşi timp o enervează pe nemiloasa conducătoare a vampirilor. În semn de răzbunare pentru gestul lor, Lora, partenera franceză a lui Lilith, îl ucide pe fostul iubit al lui Blair, asigurându-se că Blair vede totul fără a-l putea salva. Însă Blair îşi revine rapid după această lovitură, cu ajutorul prietenilor ei.

Noile preocupări ale  Cercului lui Morrigan  sunt cum să-l protejeze pe Cian de soare şi cum să călătorească toţi 6 prin portalul de la Dansul zeilor,  dacă vampirii nu pot pătrunde în acest loc pur şi sacru. Cumva, însă, reuşesc să călătorească împreună până în Ţara Făgăduinţei, unde Moira este prinţesă. Aici, ei trebuie să antreneze majoritatea femeilor şi a bărbaţilor, dar şi să prelucreze căt mai multe arme, însă pentru ca oamenii din acest ţinut să se antreneze, trebuie întâi să se convingă de existenţa şi caracteristicile vampirilor.

O vor alege zeii pe Moira regină sau îi vor da conducerea Ţării Făgăduinţei vărului ei, Larkin? Cum vor proceda Blair şi Larkin să rămână împreună în condiţiile în care fac parte din lumi diferite şi fiecare dintre cei 2 are un rol important în lumea sa? Şi cum va scăpa Blair vie din mâinile a 11 vampiri, printer care se află şi Lora?

Paragraful meu preferat:

“- Te-ai trezit, îi spuse încet Larkin, ridicându-se în picioare, ca s-o ia de mână. Deschide ochii!

– Ce? Ea începu să clipească. Ce s-a întâmplat?

– Spune-mi pe dată cum te cheamă.

– Scarlett O’Hara. Da’ ce? Nu poţi să ţii minte nici cinci minute asta? îi replică ea ţâfnoasă. Blair Murphy mă cheamă. N-am bubă la creier. Sunt doar obosită şi supărată.

– E destul de lucidă, decise Moira şi mai turnă într-o cupă din leacul Glennei.

– Nu mai vreau din doctoria aia. Uite ce este! Nu vreau să fiu irascibilă. Sau, bine, poate că vreau. Şi ce dacă? Însă porcăria aia mă cam tufleşte şi mă scoate di peisaj. Şi nici asta n-ar fi rău, dacă nu m-ar trezi cineva din somn la fiecare 10 minute, ca să mă întrebe dacă n-am uitat cumva şi încă mai ştiu cum mă cheamă.

Deloc deranjată de atâta fanfaronadă, Moira lăsă cupa deoparte.

– Glenna mi-a cerut s-o trezesc, dacă Blair refuză să-şi bea poţiunea.

– Of, Dumnezeule! Nu te duce după teroristă! spune exasperată Blair.”

Aş reciti cartea?

Categoric da. Îmi place mult cum a construit autoarea personajele, dialogurile, acţiunea şi cum a descris locurile.

One thought on “Trilogia cercului 2 – Dansul zeilor

  1. Era rupta in bataie Blair de cand i-a aruncat apa sfintita frantuzoaicei, parca?
    Oricum, foarte frumoasa trilogia aceasta

Leave a Reply

