Vinerea neagră

Hhhmm, mâine e vinerea neagră … multă agitaţie, aglomeraţii ca la concertele lui Florin Salam sau la vreo biserică unde sunt aduse nişte moaşte. dar trecând peste toatea astea, mâine vor fi din nou reduceri masive, pe de o parte şi escrocherii de talie mare pe de altă parte. Presupun că depinde de norocul şi interesul fiecăruia. Eu ştiu ce-mi doresc să cumpăr mâine, aşa că m-am interesat de preţuri înainte pentru a  mă asigura că chiar voi cumpăra produsele dorite la preţuri reduse.

Ce-mi cumpăr mâine? Un Cd player şi un set de boxe, ambele articole pentru maşină. Însă aş putea eu oare să nu cumpăr şi cărţi, să nu-mi alimentez pasiunea pentru citit? Categoric îmi voi cumpăra şi un număr de cărţi. Acum depinde cât de încântată voi fi de noile preţuri, însă presimt că e de rău … pentru bugetul meu desigur, căci probabil voi exagera în cumpărarea cărţilor. Bineînţeles şi cea mai bună librărie online Libris ne rezervă surprize şi reduceri pe toată durata zilei de mâine, începând chiar din această seară de la ora 00:00 şi până mâine seară, la ora 23:59. Nu ştiu ceilalţi, însă eu am de gând să profit de această ocazie din plin ca să mai tai nişte cărţi de pe lista de dorinţe, cumpărându-le. Oare câte cărţi în engleză voi achiziţiona, în condiţiile în care Libirs va avea reduceri de 30 – 85 % la absolut toate cărţile. Daţi clik pe poza de mai jos cei care doriţi să-mi faceţi competiţie  la achiziţionarea cărţilor 🙂

5 thoughts on “Vinerea neagră

  1. Am comandat si eu multe carti in vinerea reducerilor, majoritatea pentru Iulia. Vin pe 28, cana jung niste amici pe la noi, abia le astept.

  2. Eu n_am cumpărat nicio carte pentru copii. Am un singur nepot, care până şi el e conştient că are mult prea multe dvd-uri cu desene şi cărţi de poveşti 🙂
    Ba chiar mai am acasă 10 cărţi cu multe basme şi poveşti care am considerat că n-are rost să i le dau. Le păstrez acolo pentru cine ştie ce situaţie sau ocazie

  3. mie ziua asta a reducerilor mi s-a parut o mare teapa ..motivul? Ei bine am cautat si eu niste carti , numai ca au umflat preturile cartilor ca mai apoi sa le dea la reducere cu exact pretul care era initial ..urat , foarte urat din partea unora ..dar la eloctrocasnice a fost ok

Leave a Reply

