Concurs V – La mulţi ani, Didi!

UPDATE:

Mi-au plăcut mult răspunsurile lui Corys, Georgiana, Ramys, Krsz, Rucsi şi Katherine, însă numai o persoană câştiga de data asta, iar aceea este Georgiana Turcu.

Felicitări Georgiana! Aştept un mail cu datele tale pe adresa dany_katya@yahoo.com

Da, azi sunt veselă … deocamdată. Sper că o să fiu aşa toată ziua şi că o să-mi meargă bine. Tot mă gândesc de ceva timp să fac un concurs, iar azi îl lansez în sfârşit, de ziua surorii mele. Nu, nu-i fac urări, căci ar părea mult prea banale şi oricum mă cunoaşte mult prea bine încât ştie ce-mi doresc pentru ea. Însă vreau să sărbătoresc ziua ei şi aici pe blog, deci pun ca premiu cartea Maximum Ride 1 – Experimentul Angel pe care am primit-o de la librăria online Libris. Îmi place să păstrez cărţile în stare perfectă şi deci şi aceasta e la fel, deşi am citit-o eu înainte. Recenzia o găsiţi aici, dacă nu ştiţi cu ce e cartea.

Condiţiile concursului:

– lăsaţi aici un comentariu în care îmi comunicaţi că vă înscrieţi la concurs şi răspunsul la întrebarea “Pentru cei dragi am face aproape orice. Ce anume nu ai fi dispus să faci pentru cei dragi ţie şi de ce?”

– scrieţi 2 comentarii la oricare alte postări de pe acest blog

– concursul se încheie pe 6 Decembrie  dacă vor fi minim 10 participanţi, sau mai târziu oricând vor fi 10 participanţi.

Mulţumesc librăriei online Libris pentru cărţile pe care ni le pune la dispoziţie, inclusiv pentru multele cărţi în engleză, precum şi pentru sponsorizarea acestui blog.

19 thoughts on “Concurs V – La mulţi ani, Didi!

  1. Garantez că e măcar un lucru pe care nu l-ai face pt ai tăi, deci aş vrea totuşi să te mai gândeşti. Figura cu “aş face orice pt ai mei” sună frumos, dar e fals

  2. La multi ani surorii tale!:)
    ce nu as fi dispusa sa fac pentru cei dragi…o intrebare destul de grea, acum depinde daca te referi la familie sau la prieteni dragi. depinde mult si de circumstante, de context, etc
    dar in principiu cred ca nu as fi dispusa sa trec cu vederea ceva foarte urat. adica i-as ierta, dar nu as uita. sau nu mi-as pune viata in pericol. nu merita sa-ti dai viata pentru nimeni

  3. La multi ani surorii tale ,multa sanatate si fericire! Nu am in minte un anume motiv pentru care sa nu ma dedic trup si suflet celor dragi mie, si chiar daca suna un pic cam banal, as plati cu viata numai ca ei sa traiasca…desi probabil ei nu stiu de ce sunt in stare pentru binele lor…

  4. Totul depinde de stiuatie, dar totusi sunt si lucruri pe care nu le-as face pt cei dragi. Iar un exemplu concret este urmatorul: cu toate ca sora mea ma bate la cap sa nu ma mai duc asa des la tara, ca nu imi face bine eu nu renunt.

  5. Of of, eu întreb ce anume nu aţi face pt cei dragi şi voi mă înnebuniţi cu clişee ca: “aş face orice pt ai mei” sau “mi-aş da şi viaţa pt ai mei”.
    E uşor să-ţi dai viaţa pt cineva drag, nici măcar nu stai să te gândeşti înainte de a face aşa ceva, e mai greu să scăpaţi vii şi nevătămaţi şi tu şi cei dragi, cum ar fi mai bine pt ei, decât să aibă pe conştiinţă moartea cuiva apropiat.
    Cum spuneam, întrebarea este: “Ce nu aţi face pentru cineva drag?” Ştiu, e o întrebare dificilă la care nu v-aţi gândit până acum, dar aş aprecia dacă mi-aţi răspunde totuşi

  6. Pentru cei dragi as face aproape orice in afara de am da viata pentru ei. Viata este scurta si frumoasa, nu trebuie sa o risipesti cu una cu doua.

  7. Particip si eu!
    Daca este ceva ce nu as face pentru cei dragi? Nu i-as ucide, chiar dacaa ei insisi mi-ar cere asta. Sunt persoane care, fiind pe moarte, doresc sa grabeasca procesul si, neavand curaj, le cer celor dragi. Stiu pentru ca am fost pusa intr-o situatie asemanatoare. Stiu ca probabil ar fi mult mai usor pentru cei dragi sa nu aiba parte de suferinta, dar e o lama cu doua taisuri. Eu cred ca oricat de bolnav ai fi, daca lupti, ai o sansa sa iti revii. Si nu as putea trai cu mine insami daca stiu ca am luat acea sansa cuiva drag

  8. Ei bine mi-am facut curajul sa particip la acest concurs ……pai sa vedem, pentru parintii mei as fi dispusa sa fac orice si oricand, deoarece ei mi-au dat nastere, datorita lor am luat fiinta, ei m-au educat si m-au sprijinit , au fost alaturi de mine si sunt incontinuare alaturi de mine.Au stat mereu la capataiul meu cand am fost bolnava ,Sunt sigura ca sunt cei mai deosebiti oameni in viata mea , deci da , de ce sa nu le ofer orice , oricand, in limita fortelor mele de copil de 17 ani ;)) …Ei sunt eroii mei, dar mai mult decat atat sunt cei care imi spun atunci cand gresesc,, ma lauda cand fac ceva corect,ei sunt totul .

  9. Ce nu as face pentru parintii mei? Nu i-as lasa in strada la batranete , nu i-as ucide ..nu as iesii din cuvintele lor , nu i-as ucide la batranete, nu i-as otravii , nu as cauta modalitati de a le distruge viata, nu i-as fura …am o lista intreaga decuvinte care incep cu NU , dar o multime de lucruri de care as fi dispusa sa o fac

  10. sincer, nu știu dacă cineva e de părere cu mine, dar am două persoane la care țin enorm de mult și pentru ei chiar aș fi în stare de orice, mai puțin un lucru : să-i părăsesc. 🙂

  11. Ce nu as face pt. cei dragi….nu as incerca sa-i sfatuiesc cum sa-si traiasca viata….am o fetita si as dori din rasputeri sa-si aleaga singura calea, sa nu o protejez prea mult, sa vada singura greutatile si sa aleaga ce e bine si ce e rau…

Leave a Reply

