Surprizele vieţii X – Înapoi în Disneyland

Aţi crede că m-am lecuit de la ultima mea vizită în „Disneyland”, într-un sătuc uitat de lume. Da de unde? M-am întors acolo ca să mai adun sechele, deşi nu m-am vindecat nici de cele vechi 🙂  Poate vă întrebaţi de ce am ales aceste poze pentru această postare sau de ce comit nebunia de a reveni la ţară, la rude. Semnificaţia pozelor o veţi înţelege rapid şi sper că şi motivul iraţional pentru nebunia mea.  Mama mea merge la ţară de vreo 2 ori pe an pentru a-şi ajuta mama la munca mai grea. Eu, la rândul meu, merg la ţară pentru a-mi ajuta mama mea, chiar dacă poate că rareori apreciază. Îmi face mie bine să ştiu că o ajut pe cât posbil, că îi mai iau din sarcinile pe care şi le propune şi mai ţin un ochi pe ea ca să numai revină acasă accidentată.

Deci … toată lumea bea alcool după o zi intensă de muncă pe-acolo. Aşa obosită cum eram, m-am gândit să merg să cumpăr nişte suc cu speranţa să nu fie cine ştie ce tâmpenie de suc. În sat acolo sunt 3 magazinaşe, că nu le pot numi altfel. Merg la primul şi întreb dacă au suc. Mi se răspunde că au Adria Cola, Adria de portocale şi RC. Un fel de n-ar mai fi toate 3, în opinia mea. Mă resemnez şi mă gândesc să cumpăr măcar 4 pungi de pufuleţi, fiindcă omul era totuşi amabil. Aiurea … n-avea decât 2 pungi de pufuleţi. M-am mulţumit cu alea 2 şi am plecat la magazinul numărul 2 unde aveau numai Adria Cola, Adria de portocale şi Exotic. Mi s-a rupt inima când am realizat că e cazul să intru şi în magazinul numărul 3, că acolo deja aveam sechele de data trecută.

Îmi fac curaj şi intru în al treilea magazin, unde dau de proprietară, cu care încep să dialoghez cam aşa:

Eu (pe un ton amabil): Bună seara. Ce fel de suc aveţi?

Individa (pe un ton arogant): Bună seara. Am dintr-ăla negru şi galben.

Mi-a picat faţa pe jos când am auzit aşa ceva. Deci îmi vorbeşte de parcă ea ar fi vreo absolventă de la Oxford şi eu vreo cretină de printr-un sat uitat de lume şi ea nu ştie nici cum se numeşte sucul de-l vinde?

Oftez în gând şi îmi propun să ies cât mai repede din magazin până nu mă decid să creez o scenă de toată frumuseţea. În drum spre uşă, mi se opresc ochii pe un minifrigider în care erau doze de coca cola şi de fanta şi mă întreb în sinea mea cum să formulez ca să mă înţeleagă ce-i cer.

“Oare să-i cer o doză galbenă de suc şi o doză roşie sau una de coca cola şi una de fanta?”

Într-un final îmi încerc norocul şi cer fanta şi coca cola. Nici acum nu-mi e clar dacă şi-a dat seama ce anume vreau să cumpăr după numele sucurilor sau după privirea mea insistent fixată pe respectivele doze.

Of, of … după ce că e ignorantă de-a dreptul mai şi tratează oamenii cu aroganţă şi dispreţ! Numai specimene de oameni întâlnesc în viaţă …

6 thoughts on “Surprizele vieţii X – Înapoi în Disneyland

  1. Unii oameni sunt niste animale. De fapt nici macar animalele nu sunt arogante asa ca nu stiu cum sa-i numesc. Pacat este ca sunt foarte multi in Romania.

  2. Sunt multi cei ce nu merita o a doua privire, un al doilea gand, o vorba calda din partea noastra. Spun noastra pentru ca sunt extrem de politicos si cateodata imi vine sa imi trag singur cativa pumni in fata sa ma trezesc la realitate.
    Sau sa ma loveasca ei si cu pumnii, sa iau o gura de tarana, poate asa ma lecuiesc.
    Am patit o faza de genul intr-o mini-alimentara de cartier in Cluj, vanzatoarea.. maghiara iar cumparatorul.. moldovean.

  3. lasa fi tu multumita sufleteste ca o ajuti pe mamica ta cu munca si nu pune la inima tot felul de oameni

  4. Cunosc destui oameni de genu. Nici nu trebuie sa imi imaginez cum e , ca am trecut de multe ori prin asta.

Leave a Reply

