Elita întunecată 1 – Blestemul focului

Titlu românesc: Blestemul focului

Titlu original: Firespell

Autor:  Chloe Neill

Editura: Leda

Nr. pagini: 352

Linkuri comandă: română sau  engleză

 

 

 

Rezumat:

Lily Parker este nevoită să studieze la o nouă şcoală pentru 2 ani, cât timp părinţii ei sunt în Germania, însă  … însă aici ea va trebui să se descurce cu gaşca fiţoaselor care încearcă să îşi bată joc de ea, cu dispariţiile nocturne şi misterioase ale noii ei prietene pe viaţă, Scout, dar şi cu atracţia pe care o simte pentru un tânăr cu ochi albaştri. Pe lângă faptul că Scout este vrăjitoare, ce luptă noaptea de partea binelui, Lily este lovită accidental de blestemul focului, întâmplare care îi activează puterea magică din ea.

Cum va reacţiona Lily când Scout este răpită de Secerători, sau când va afla că părinţii ei au minţit-o în privinţa activităţilor lor din Germania? Va putea ea  accepta că jason, băiatulpe care-l place este vârcolac? Ce abilităţi îi conferă magia sa recent activată? Dar mai ales: de ce o ajută un Secerător să învingă ceilalţi Secerători?

Citatul meu preferat:

“Am rămas în tăcere pentru o clipă, timp în care Secerătorii ne încercuiau. Cumva ştiam că avea dreptate. Şi, cu toate că el ar fi trebuit să ne facă praf pe toţi, ştiam că încerca să ne ajute. Nu ştiam de ce. dar o ştiam la fel de sigur cum ştiam că mă aflam în mijlocul unor oameni pe care voiam să îi protejez. Oameni pe care puteam să-i protejez”

Aş reciti cartea?

Categoric da. Abia aştept să citesc şi următorul volum să văd cum mai evoluează acţiunea şi personajele 🙂

Mulţumesc librăriei onlie Libris pentru această carte şi pentru şasna de a o citi, de a intra într-o lume diferită şi interesantă.

6 thoughts on “Elita întunecată 1 – Blestemul focului

  1. si eu citesc cartea asta
    maia m putin si in curand o sa o termin, dar nu mi s-a parut cine stie ce
    volmul doi nu cred ca o sa-l mai iau

  2. Nu am citit inca aceasta carte, dar e pe lista mea de asteptare. Am auzit diverse pareri despre aceasta carte, in genereal impartite in doua tabere: cei care o iubesc si cei carora nu li s-a parut cine stie ce. Va urma sa vad in ce tabara intru

  3. Am inceput cartea sa o citesc online, dar inca nu am terminat-o. Am timp in vacanta de iarna.

  4. Astept si eu sa mai apara 1-2 volume ca sa citesc cat mai mult din actiunea acestei serii. Nu-mi place sa astept cate jumatate de an pt un volum

Leave a Reply

