Eve Dallas 18 – Ultima imagine

  Titlu românesc: Ultima imagine

Titlu original: Portrait in Death

Autor:  J. D. Robb

Editura: Lider

Nr. pagini: 376

Linkuri comandă:  libris.ro

 

 

Rezumat:

Un maniac fotografiază oameni cu expresii impactante, însă pentru a le lua lumina şi a-i face nemuritori cum crede el, trebuie să-i şi omoare. Aceste crime îl transformă în ţinta căutărilor locotenentului de poliţie Eve Dallas, care are datoria de a opri aceste crime şi de a pedepsi vinovatul.

ROarke, soţul păcătos de bogat al lui Eve, află  că mama sa nu era cine credea şi că nu l-a abandonat, ci a fost ucisă de către tatăl lui. Datorită acestor noi şi răvăşitoare informaţii, el decide să meargă în Irlanda să-şi cunoască rudele din partea mamei unde întâlneşte bunici, mătuşi, unchi, o mulţime de veri şi toţi îl copleşesc cu multă iubire, chiar fără să-l cunoască bine. Însă el are nevoie de soţia lui să-i fie alături în aceste momente şi să-i dea puterea de a accepta iubirea rudelor li precum şi faptul că nu poartă vina morţii mamei sale.

Va putea Eve să rezolve cazul la timp, înainte ca unul din coechipierii ei să devinăultima victimă a fotografului maniac sau va avea pe conştiinţă moartea acestuia pentru că n-a acordat suficient timp şi toată atenţia cazului, pentru a-l susţine moral pe Roarke?

Citatul meu preferat:

“Detectiv Baxter scoase cartela unversală pentru a deschide uşa.

– Amprentă palmară, mă mişc mai repede. Roarke îl împinse din drum şi se apucă rapid de lucru.

– Nu vezi asta, îl avertiză Eve.

– Nu văd nimic, sunt orb.

….

– Vrei să-l iau pe nemernic la secţie?

– Da. Mullţumesc. Dar eu îl interoghez prima. Pune-l într-o celulă şi, dacă zice vreun cuvânt de avocaţi …

– Cred că nici nu mai aud bine. Trebuie să mă duc la control.”

Aş reciti cartea?

Categoric da, din moment ce acum am citit-o a doua oară deja. Îmi place deoarece  oferă cititorilor misterul cazului pe care Eve şi echipa sa îl au de rezolvat, loialitatea faţă de prieten şi soţ, situaţii comice în care ajung personajele, replici spirituale …

3 thoughts on “Eve Dallas 18 – Ultima imagine

  1. Am citit si eu ultima imagine si mi-a placut la nebunie. Este faiana imibinarea dintre viata linistita de la tara din Irlanda si viata plina de gadgeturi din New York.

  2. Am inceput sa caut pe net cele 40 de volume cu Eve Dallas sa vad cate reusesc sa adaug in biblioteca mea (dupa ce le citesc, desigur)

Leave a Reply

