Anii 90 :)

Da, zilele trecute am dat iarăşi peste videoclipul lui Dragoş Leasa  (îl găsiţi un pic mai jos) şi mi-am amintit cum era prin anii  90, când eram eu copil 🙂

Da, umblam peste tot cu cheia la gât ca să nu o pierd, mâncam bomboane Bonibon, gume Tubo, acadele Tip Top, mentosane şi jeleuri Jelibon. Am băut şi eu suc de la Tec şi ce coadă era la magazinele astea de aveau aparat Tec. Colecţionam încântaţi surprize cu maşini de la gumele Turbo şi surprizele cu jucători de fotbal, nici nu mai ştiu de la ce produs şi cumpăra fratele meu fiecare număr din revistele Bravo şi Popcorn. Daaaa, am făcut şi eu cu fraţii mei un robot din pachete de ţigări Assos sau LM 🙂

N-aveam multe programe TV, dar râdeam la emisiunile comice cu Amza Pelea, Ştefan Bănică Senior, Dem Rădulescu, Draga Olteanu Matei,  Stela Popescu Şi Alexandru Arşinel, Toma Caragiu sau chiar la filmele cu Stan şi Bran sau Nea Mărin Miliardar. Ce bestială era figura cu prazul în servieta diplomat :))

Ce filme vedeam pe atunci? Era nebunie cu Dallas-ul, Beverly Hills, Dr. Quinn, Salvaţi de clopoţel, Mirabela, Veronica, Mărgelatul, Zorro, Toate pânzele sus, Piedone şi Liceeni. Cine nu-şi aminteşte de J.R. şi Bobby, Pamela şi Sue Ellen, sau de Ionică, i Socrate şi Isoscel? 🙂

Nici n-am realizat înainte câte desene animate frumoase am vizionat pe-atunci, desene precum: Captain Planet, Cartea cărţilor, Cartea junglei, Chip şi Dale, Ciocănitoarea Woody, Looney Tunes,  Mickey Mouse, Tom şi Jerry,  Sandy Belle,  Superman, ştrumfii, ţestoasele Ninja sau favoritele mele Sailor Moon.

Ce copil nu-l privea încântat pe Captain Planet cum salva în fiecare episod Pâmântul şi oamenii? Cine nu-i adora pe Chip, Dale şi ciocănitoarea Woody? Cui nu-i mai place Tom şi Jerry acum când am crescut? Cu toţii visam să fim ca Superman sau ca şi Captain Planet. Sinceră să fiu, eu am revăzut toate cele 200 de episoade din Sailor Moon acum când am crescut. Nu, nu mai suspin după Mascatul în frac, cum făceam când eram mică, dar tot îmi plac. Da, acum când am nepot de aproape 6 ani, am revăzut un episod din Ţestoasele Ninja cu el şi am mai aruncat un ochi la Sandy Belle 🙂

Vă las aici clipul promis şi câteva poze din anii 90 🙂 şi aştept să-mi spuneţi voi ce urmăreaţi la tv, ce vă cumpăraţi cu bănuţii de buzunar şi ce colecţionaţi.

  

2 thoughts on “Anii 90 :)

  1. o mare parte din lucrurile pe care le faceai u le-am facut si eu in anii 90 doar suntem de o varsta nu aveam prea multe obtiuni in acea perioada.nu aveam calculatoare si nici nu eram fascinati de telefoane mobile preferam jocuri copilaresti ca: pitulatea, baba oarba, omu negru, ciresica si bineinteles cele mentionate de tine. In mare parte din amintirile tale ma regasesc si eu parca imi e si dor de acei ani…….
    .

Leave a Reply

