Moştenirile Lorien II – Puterea celor şase

  Titlu românesc:  Puterea celor şase

Titlu original :  The Power of Six

Autor:  Pittacus Lore

Editura: Nemira

Nr. pagini: 376

Traducător: Ana-Veronica Mircea

Link  comandă:   libris.ro 

 

 

Rezumat:

Numărul 2 a murit din cauza blogului creat în scopul găsirii celorlalţi. Datorită faptului că a răspuns postării numărului 2 de pe blog, Katarina, cepanul Numărului 6 a fost prinsă şi ucisă de mogadorieni, iar 6 a fost ţinută captivă într-o peşteră 6 luni, până i-a apărut prima Moştenire – invizibilitatea.

John, Sam şi Numărul 6 sunt acum fugari, datorită faptului că autorităţile îi urmăresc pe Henri şi John pentru terorism şi răpirea lui Sam, neştiind că Henri este mort. Ba chiar există şi recompense pentru John şi Sam, ceea ce-i face să se ascundă câteva zile în Trucksville pentru a-şi vindeca rănile şi apoi într-o casă abandonată, unde-şi continuă antrenamentele. Însă mogadorienii îi găsesc din nou, iar ei sunt nevoiţi să lupte iarăşi pentru viaţa lor. Numărul 4, Sam, Numărul 6 şi chimera lui John revin în oraşul Paradise pentru a dezlega un mister lăsat în urmă de către tatăl lui Sam, însă aici îi trădează Sarah din gelozie, predându-i autorităţilor pe John şi Sam. După ce scapă de autorităţi şi un nou atac al mogadorienilor, John şi Sam decid să meargă în peştera mogadorienilor pentru a recupera Cufărul lui John, iar Numărul 6 decide să meargă în Spania, unde este nevoie de ea. În peştera Mogadorienilor, John îşi recuperează Cufărul său şi pe cel al Numărului 9, eliberându-l şi pe Numărul 9 după 1 an de captivitate, însă Sam rămâne captiv, datorită faptului că-şi caută tatăl printre prizonierii mogadorienilor.

Ella este numărul 10, iar existenţa ei nu este cunoscută de ceilalţi până când ea merge în Spania la o mănăstire din Picos de Europa să o ajute pe Marina, numărul 7. Cumva mogadorienii au reuşit să deschidă Cufărul numărului 6, ceea ce îi ajută să  afle unde se află numărul 7 când îşi deschide propriul Cufăr. La apariţia mogadorienilor la mănăstire, Marina, Ella şi cepanii lor -Adelina şi respectiv Crayton- aleg să lupte pentru viaţa lor, pentru planeta lor. Deşi numărul 6 vine să-i ajute, în această luptă mor prietenul Marinei, Hector şi cepanul ei. Numerele 6, 7 şi 10 decid să-i găsească pe ceilalţi înainte de a se întâlni cu 4.

Ce Moşteniri are Numărul 7? Cum reuşesc Sam şi John să rămână invizibili 1 oră în peştera mogadorienilor înainte ca ei să devină vizibili şi să se dezlănţuie iadul? Şi care este numele Numărului 6 pe Pământ?

Citatul meu preferat:

„Tac, întrebându-mă ce ar răspunde Henri. Mă întreb ce expresie ar avea faţa lui. Ar străluci de mândrie fiindcă mi-am recuperat Cufărul, fiindcă am salvat un membru din Garde şi fiindcă, făcând asta, am ucis atât de mulţi mogi, sau ar fi dezamăgit fiindcă nu m-am luptat cu şeful lor atunci când am avut ocazia, fiindcă l-am lăsat pe Sam în urmă?”

Aş reciti cartea?

Categoric da.  Deşi m-am enervat când am citit depre trădarea lui Sarah şi mi-a părut rău că Sam a rămas captiv în peştera mogadorienilor, mi-a plăcut determinarea Numerelor de a supravieţui, înverşunarea cu care luptă, loialitatea lui Hector faţă de Marina şi caracterul Numărului 6

Mulţumesc librăriei online Libris pentru această carte, pentru şansa de a o citi. 

2 thoughts on “Moştenirile Lorien II – Puterea celor şase

  1. Mmm :-?. N-am citit Eu sunt numărul 4, dar am văzut filmul. Presupun că sunt pe aceeaşi lungime de undă. Şi mi-a plăcut
    Aşa că şi cartea asta pare interesantă.
    Probabil că şi eu o să urăsc partea cu Sarah şi gelozia ei.
    Ar fii interesant să vedem dacă există ceva între cei cu puteri :-?.
    Şi aici mă refer la Ella şi … oricare băiat cu puteri :))
    A trebuit să citesc e 2 ori postul ăsta, mă cam pierdeam printre numere.

Leave a Reply

