Concurs IV – Dragostea şi răul

   

                                    

 

 

 

 

Am decis să fac un concurs, al cărui premiu este cel din poză, din biblioteca mea. Da, cartea mi-a oferit-o librăria online Libris pentru recenzie, însă deoarece cartea e ca şi nouă, iar eu am citit-o deja … aş vrea să o ofer cadou la acest concurs, ca să o citească şi altcineva. Da, păstrez unele cărţi în biblioteca mea, însă n-am loc pentru toate, aşa că unele le fac cadou prietenilor, altele câteva probabil o să le dau ca premii la concursuri

Cine vrea să citească recenzia cărţii, pentru a vedea cum este, să dea click aici.

Regulile concursului:

–         Concursul se desfăşoară în intervalul 26 August 2012 – 02 Septembrie 2012

–         Cine postează cele mai multe comentarii în acest interval, câştigă cartea

–         Comentariile le puteţi scrie la orice postare a acestui blog, fără însă a scrie comentarii consecutive la aceeaşi postare

–         În fiecare seară eu voi scrie câte comentarii are fiecare participant, ca să fiţi la curent cu evoluţia concursului

Sunt curioasă cine vrea cel mai mult această carte 🙂  În fond, îmi doresc ca această carte să ajungă la cineva care să o aprecieze, nu?

Update: Câştigătoarea acestui concurs este katherine585 cu 21 comentarii. Felicitări katherine! Aştept să-mi trimiţi un mail cu numele, prenumele, adresa, codul poştal şi nickname-ul de aici

8 thoughts on “Concurs IV – Dragostea şi răul

  1. Nu ai specificat daca trebuie sa lasam aici un nume cu care comentam..sau daca ne inscriem..dar eu le fac pentru orice eventualitate:p
    Nume cu care comentez:cristinnap

  2. Mie îmi apar comentariile în ordine cronologică, deci voi vedea cine comentează, însă ai dreptate, e bine să vă anunţaţi aici participarea
    Câştigătorul va fi rugat să-mi trimită datele prin mail, după încheierea concursului

  3. Bun. Deci până acum:
    – katherine585 are 21 comentarii
    – Corys84 are 3 comentarii
    – cristinnap are 1 comentariu

Leave a Reply

