Sânge albastru

Titlu românesc:  Sânge albastru

Titlu original :  Blue Bloods

Autor:  Melissa De La Cruz

Editura: Leda

Nr. pagini: 320

Link  comandă:  libris.ro

 

 

 

Rezumat:

Schuyler şi Oliver sunt prieteni încă de când erau copii, însă evenimentele din ultima vreme şi faptul că Schuyler împlineşte 15 ani le schimbă viaţa.  Una din colegele lor de la şcoală este secată de sânge, iar pentru asta este acuzat amicul lor, Dylan, care se presupune că ar fi un Sânge Argintiu.

Cei numiţi Sânge Argintiu sunt vampiri ce se hrănesc cu sângele şi amintirile celor cu Sânge Albastru, însă aceştia din urmă nu sunt nişte simpli aristocraţi, ci îngeri căzuţi care au devenit vampiri.

Toate acestea le află Schuyler la aniversarea celor 15 ani ai săi, iar la câteva zile află că Oliver este Conduitul ei (servitorul ei uman care are datoria să o ajute oricând e nevoie) şi că mama sa este îngerul Gabrielle Neprihănita, care alături Mihail Cel cu Inima Curată, au părăsit Raiul de bunăvoie pentru a-şi ajuta semenii izgoniţi datorită păcatelor comise. Deşi în toate ciclurile lor, Mihail şi Gabrielle îşi reînnoiau legăturile de iubire, în acest ciclu Gabrielle a făcut legământul de iubire cu un muritor, un Sânge Roşu, deşi era strict împotriva Codului Vampirilor.  La moartea soţului ei, Allegra (Gabrielle) jură să nu-şi mai ia un însoţitor, motiv pentru care a intrat în comă, iar Schuyler a crescut cu bunica ei.

Schuyler şi Oliver investighează despre Sângele Argintiu, numit Croatan, după ce ea supravieţuieşte miraculos la 2 atacuri ale Croatanului. Bunica sa, însă nu e la fel de norocoasă şi moare în urma atacului Croatanului, fără a fi fost secată complet de sânge şi în ultimele clipe de viaţă o trimite pe Schuyler la Veneţia să-şi caute bunicul, dându-i detalii despre cum să-l găsească. De asemenea Cordelia îi mai spune şi că fiica Allegrei reprezintă mântuirea îngerilor căzuţi.

Citatul meu preferat:  

“Cei cu Sânge Argintiu s-au întors … doar tu îi poţi învinge … mama ta a fost cea mai puternică dintre noi toţi, iar tu eşti fiica ei …

Se spune că fiica lui Gabrielle ne va conduce către mântuire”

Aş reciti cartea?

Spre surprinderea mea,  da. De ce spre surprinderea mea? Pentru că la început mi s-a părut plictisitoare. După ce a început să mă captivez, am citit şi următoarele 2 volume foarte repede, curioasă în legătură cu evoluţia acţiunii

4 thoughts on “Sânge albastru

  1. Seria asta am vrut si eu sa o citesc de mult timp si in sfarsit am reusit. Intr-adevar e foarte frumoasa si interesanta.
    Initial, cand am gasit pe un site primul capitol si l-am citit, nu mi s-a parut asa interesanta, dar cand m-am apucat de citit nu mai puteam sa o las din mana.

  2. am si eu primele trei volume in calculator, dar din pacate n-am timp sa le citesc
    oricum abia astept sa vad despre ce e vorba

Leave a Reply

