Concurs III – Vremea îngerului

 

 

 

 

Am decis să fac un concurs, al cărui premiu este cel din poză, din biblioteca mea. Da, cartea mi-a oferit-o librăria online Libris pentru recenzie, însă deoarece cartea e ca şi nouă, iar eu am citit-o deja … aş vrea să o ofer cadou la acest concurs, ca să o citească şi altcineva. Da, păstrez unele cărţi în biblioteca mea, însă n-am loc pentru toate, aşa că unele le fac cadou prietenilor, altele câteva probabil o să le dau ca premii la concursuri 🙂

Cine vrea să citească recenzia cărţii, pentru a vedea cum este, să dea click aici.

Cerinţele concursului:

1. Lăsaţi aici un comentariu cu ce credeţi voi că îi lipseşte acestui blog

2. Trimite-ţi un mail pe adresa: dany_katya@yahoo.com în care să-mi scrieţi despre o persoană pe care o admiraţi şi de ce.

3. Lăsaţi alte 2 comentarii la oricare din postările acestui blog.

Câştigătorul va fi anunţat pe data de 15 August

Update: Da, a venit 15 August. Mi-au plăcut toate răspunsurile, însă câştigătoarea acestui concurs va fi Crisa. Felicitări Crisa! Aştept pe mail datele tale.

9 thoughts on “Concurs III – Vremea îngerului

  1. Salut. Ma inscriu si eu la concurs.
    1. Ii lipseste o pagina de facebook, si aici pe blog o sectiune de la facebook unde sa dam like.
    ii mai lipseste o pagina despre tine, cateva detalii si mai multe detalii despre blog. Scopul sau, etc.
    2. Ti-am trimis pe mail.
    3. Am lasat 2 comentarii + o sa mai las in continuare la articolele care le voi citi, pentru ca imi place blogul!

  2. O rubrica despre tine.Sa ne spui despre tine.
    Mail am trimis:]
    Comentarii am lasat:]

  3. 1. In primul as vrea sa te felicit pentru numarul absolut impresionant de carti pe care le-ai citit si ai postat cite o recenzie pe blogul tau! De acuma am de unde sa ma inspir si sa caut carti noi!

    ca recomandare ar fi sa schimbi blodul cu dinti din poza de sus si poate un meniu mai comod, exista doar Bun venit si Recenzii, respectiv dupa ce am intrat in Recenzii nu stiam cum sa ajung inapoi la concurs, dar poate eu inca nu m-am obisnuit cu blogul tau, nu stiu exact.
    2. trimis pe email
    3. facut!

  4. 3, Malikasstudio mai trebuie să laşi un comentariu la încă o postare.
    Punctul 3 spune să laşi alte 2 comentarii (pe lângă cel de aici de la concurs)

  5. Nu cred ca ii lipseste nimic blogului, nu sunt de parere ca exista vreun sablon pe care sa il respecte blogurile, din contra, cu cat mai original, cu atat mai bine.
    Mi-ar placea insa, daca as fi o culoare ceva mai deschisa pe fundal, iar bannerul ar fi mai…prietenos.
    Am trimis mail si am lasat doua comentarii.

Leave a Reply

