E-books sau cărţi tipărite?

Eu prefer cărţile tipărite, pe care le pot citi stând comod oriunde.

De ce nu-mi plac e-book-urile? Pentru că disper în faţa calculatorului cu ochii în e-book, unde înţepenesc  şi-mi omor ochii. Evident … dacă aş avea un e-reader n-aş avea nimic împotriva e-book-urilor, căci aş putea citi mult mai uşor cu e-readerul.

Ba chiar mă voi orienta pe e-books după ce îmi voi umpăra un e-reader, căci mă gândesc că aşa se vor tipări mai puţine cărţi. Cum cumpărăm cărţi tipărite, putem cumpăra şi e-books, însă n-am mai risipi hârtie şi deci mult mai puţini copaci ar fi folosiţi pentru ca noi să ne delectăm cu romane bune. În plus, eu nici nu prea am spaţiu pentru a colecţiona cărţi peste cărţi, iar e-book-urile sunt mai uşor de stocat, de colecţionat 🙂

Mai intenţionează cineva să-şi cumpere e-reader? Sau sunt mai iubite cărţile tipărite?

6 thoughts on “E-books sau cărţi tipărite?

  1. Pana acum ma puteam jura ca nu voi da cartile tiparite pentru nimic.Dar mi-am luat recent e-reader si ma descurc excelent cu el. Mult mai comod decat o carte,mult mai usor, scris oricat de mare vrei.. are multe avantaje. Si totusi.. ma mai delectez din cand in cand cu cate o carte tiparita pe care nu o gasesc de descarcat.

    Deci, da, in conditiile mele,e-bookuri!

  2. Chiar dacă aş avea un e-reader, nu cred că aş renunţa la cărţile tipărite. E folositor mai ales pentru cărţile în engleză(sau în altă limbă), însă mie îmi place foşnetul pe care îl face hârtia când dau paginile şi sentimentul de a avea o carte nouă, de a o ţine în mâini şi a o şterge de praf din când în când. Poate doar sunt eu mai demodată(ca să nu zic înapoiată :)) )…

    Dee.

  3. Eu citesc carti in ambele formate! Important este sa citim. Ebook-urile nici eu nu le recomand sa fie citite pe calculator ca este obositor. Dar pe telefon, tableta, reader, merita ! Mie imi plac foarte mult, la fel ca si cele tiparite. Am scris si eu un articol pe tema asta, click pe mine daca vrei sa citesti, unde am prezentat punctele forte a cartilor tiparite si ebook dar si punctele slabe!

  4. Si eu sunt de acord cu Beto, principalul sa citim! poti sa alternezi ambele modalitati precum iti este preferinta la moment, dar sa citesti!

  5. As vrea si eu un e-reader, cred ca incep milogeala la frate’miu, pana la Craciun poate il primesc :)) Cred ca as continua sa cumpar carti tiparite si daca as avea e-reader, probabil as citi pe e-reader si daca as gasi o carte care sa imi placa foarte mult, as cumpara-o tiparita, ca sa o pot pastra si in varianta…tangibila.

Leave a Reply

