Maximum Ride 1 – Experimentul Angel

Titlu românesc: Maximum Ride – Experimentul Angel

Titlu original: Maximum Ride – The Angel Experiment

Autor:  James Patterson

Editura:  Leda

Nr. pagini:  448

Linkuri comandă:  română  şi  engleză

 

 

Şase copii cu vârsta până în 14 ani, toţi scăpaţi dintr-o  “Şcoală”, unde nişte oameni de ştiinţă nebuni au făcut tot felul de experimente pe ei. Numele celor şase? Max, Fang, Nudge, Iggy, Gasman şi Angel. Însă aceştia nu sunt doar nişte  copii traumatizaţi, ci unii cu aripi şi cu alte abilităţi speciale.

După ce o salvează pe Angel din  “Şcoală”, unde fusese dusă din nou, cei 6 sunt mereu pe fugă pentru a nu fi prinşi de Eliminatori şi pentru a afla informaţii despre părinţii lor. Eliminatorii au misiunea de a-i înapoia pe cei 6 copii înaripaţi la Şcoală.

În acest volum ne sunt dezvăluite mai mult abilităţile speciale ale micuţei Angel care poate asculta gândurile celorlalţi şi poate convinge oamenii să facă ce vrea ea prin simpla putere a minţii ei.

Cine sunt aceşti Eliminatori şi cum de reuşesc să-i găsească extrem de repede pe copii? Şi de ce nu există date despre părinţii lui Max? Oare singurul Eliminator ucis de Max (din greşeală) chiar îi era frate, aşa cum i-a spus tatăl celui ucis?

Mulţumesc librăriei online Libris pentru această minunată carte şi pentru că  mi-au oferit şansa să o citesc.

10 thoughts on “Maximum Ride 1 – Experimentul Angel

  1. Mi-am luat cartea cu mine la ţară să citesc seara, înainte să adorm şi spre ghinionul meu s-a ars rapid becul, aşa că am rămas pe întuneric. Ca să îmi pun lampa lângă pat era cam greu, că era priza departe şi prelungitor era în visele mele numai. Până la urmă am luat o lanternă, dar au murit repede bateriile şi am citit jumate de carte la lumina telefonului 🙂

  2. Sarac mai e frate-tau daca nici bec nu avea in camera ta. Sau zgarcit? O fi lasat becul ars intentionat ca sa faca economie la curentul electric. Il trag eu de urechi cand o sa-l vad 🙂

  3. Aşa aşa, să-l tragi de urechi că merită. După ce că-s mioapă, mai şi citesc la lumina telefonului din cauza lui

  4. Chiar mi se pare interesanta cartea. In sfarsit un subiect nou.SI eu m-ai citesc la lumina telefonului. Ma enervez ca trebuie apoi sa il ating repede ca sa revina lumina.

  5. foarte geniala cartea :X,am citit.o :X si mi-a placut la nebunie de cei sase copii cu puteri speciale:X

Leave a Reply

