Nu plange sub clar de luna

Da, stiu ca deja exista pe blog recenzia acestei carti, postata acum ceva timp de piticmic, insa eu abia acum am citit cartea si vreau sa scriu ce impresie mi-a lasat.

In primul rand, vreau sa multumesc librarie online Libris pentru aceasta carte pe care mi-au trimis-o in aceeasi zi in care piticmic a organizat concursul. Deci practic avem 2 carti din partea celor de la Libris: una pentru mine si una pentru cine castiga concursul 🙂

In al doilea rand, nu stiu altii ce parere au, insa eu ador cartea. Am auzit ca aceasta carte ar fi  pentru adolescenti, insa, desi sunt adulta, mie mi-a placut enorm acest volum, felul in care sunt descrise personajele si actiunea. Traducerea e excelenta. Cei care inca n-ati gasit timp sa cititi acest volum, nu mai stati pe ganduri, caci merita sa va rupeti un pic de timp pentru ea. Abia astept sa citesc si “Uneori sub clar de luna” , cel de-al doilea volum. 🙂

One thought on “Nu plange sub clar de luna

  1. Ok, am castigat cartea pe acest blog. Am citit-o si mi-a placut la nebunie. Chiar daca am citit si pareri negative despre aceasta carte nu am tinut cont si am zis de ce nu? o citesc. A fost foarte frumoasa a devenit una din cartile mele preferate, si m-a facut atat de curioasa si cred ca e aici si putin vina lui Austin si am si citit al doilea volum.

Leave a Reply

