Concurs II

                                              

UPDATE: Câştigătoarea acestui cocurs este Katherine. Te rog să-mi trimiţi cât mai curând un mail  cu numele şi prenumele tău, telefonul şi adresa, pe adresa mea de  e-mail: dany_katya@yahoo.com

Da, premiul este cartea “Nu plânge sub clar de lună”, oferită de librăria online Libris. Iniţial voiam să ofer cartea pe 21 Mai, însă e prea curând şi încheiem concursul pe 1 Iunie, de ziua copilului. În fond, în copilărie am început să iubim cărţile, aşa că de ce să nu sărbătorim copilăria?

Concursul conţine 2 etape:

Prima etapă:

– Lăsaţi aici un comentariu în care enumeraţi 3 jocuri care vă plac sau v-au plăcut

– Lăsaţi încă un comentariu la oricare din recenziile acestui blog

A doua etapă: Cei înscrişi vor vota cel mai bun comentariu despre jocuri.

Cel care va obţine cele mai multe voturi, câştigă cartea. Menţionez că la voturi participăm şi eu şi colaboratoarea mea, Ramys20111, alături de voi.

 Prima etapă se încheie Duminică  27 Mai, ora 24:00. A doua etapă se încheie Vineri 1 Iunie ora 19, iar la ora 20 voi anunţa câştigătorul / câştigătoarea.

Mulţumesc Librăriei online Libris pentru premiul oferit la acest concurs.

29 thoughts on “Concurs II

  1. Trei jocuri care imi plac sau mi-au placut? Cu siguranta orice copil din ultimele generatii s-ar grabi sa raspunda cu 3 dintre jocurile lui favorite pe computer, insa eu prefer varianta reala a jocurilor, asa cum era ea odinioara.

    O sa incep cu un joc despre care imi amintesc cu bucurie si as mai fi in stare sa-l joc si azi: De-a fatea ascunselea. Evident, cu totii stim cum se joaca. In cazul meu, “de-a v-aţi ascunselea” era un eveniment pentru tot blocul in care stau, care era plin de copii.

    Al doilea joc preferat ar fi “sotronul”. Nici nu stiu cate ore am pierdut pe asfaltul incins jucand sotron, inventand noi nivele, noi reguli numai ca jocul sa continue.

    Al treilea joc preferat, dar nu cel din urma, este un joc inventat de catre mine si verisoara-mea, un joc inspirat din Harry Potter, deoarece incepuse perioada “febrei lecturii” cartilor Harry Potter. Jocul se numea “Filch”, numele venind de la unul dintre personajele seriei, Argus Filch, ingrijitorul de la Hogwarts. Unul dintre copii, jucatorii acestui joc, trebuia sa fie Filch si avea ca sarcina sa ascunda un obiect prin intreg blocul. Ceilaltii jucatori erau “elevi” si trebuiau sa gaseasca obiectul fara sa-i prinda Filch. Daca acesta te prindea, te ducea inapoi la parterul blocului, intr-un colt numit de noi “Camera Secreta”. Jocul acesta cred ca a fost jucat de mii de ori, pana ce a fost, odata cu trecerea anilor, uitat.

    Consider ca jocul m-a ajutat sa ma formez pe tot parcursul copilariei, m-a pus la incercare, dezvoltandu-mi capacitatile si logica. Ce ne-am face noi fara joc?

  2. Pai sa vedem 3 jocuri care imi plac :

    1.Un mic joc numit ,, De-a baba oarba,, imi amintesc cu placere de acest joc si cum il jucam cand eram mica :)) cand jucam cu prietenii mereu ne loveam de cate cv si era foarte amuzant.

    2.Al doilea joc pe care il indragesc si cu siguranta il voi juca si cu nepotii mei este de-a v-ati ascunselea iubeam acest joc si inca il iubesc , imi amintesc cum alergam toti si tipam catre locul unde aveam baza cand cel care era de pus ne gasea :)) cand toti eram prinsi dar mai lipsea 1 tipam toti sa zica ,, ultimu scapa turma ,, ca sa se puna tot cel care a fost tura trecuta.

    3.Si cel mai super joc adevar si provocare , era foarte amuzant sa vedem cum ne punem provocari haioase si intrebari amuzante:) Din pacae acuma daca joci acest joc tot ce te vor intrea ceilalti o sa fie intrebari prostesti gen ,, te-ai culcat cu vreun baiat,, e dureros sa vezi cum am crescut imi e dor de zilele in care ieseam pe afara de dimineata pana seara si ma jucam cu copii….da asta e lumae s-a schimbat si se va schimba pana va ajunge la un stadiu de ,, inuman,,

  3. Sunt multe jocuri ce mi-au marcat copilaria , deci e greu sa aleg decat 3 . Dar sa incepem:
    1. Cred ca niciodata , dar niciodata nu voi uita “De-a v-ati ascunselea” , s fost cel mai amuzant joc , mai ales cand varul meu a cazut in noroi si l-a certat bunica mea de mama focului .
    2. Al doilea joc ar fi leapsa pe culori , deoarece il alergam pe cel care trebuia sa ne atinga vreo ora pana sa dea leapsa la altcineva .
    3. Si , dupa parerea mea , un alt joc de neuitat ar fi adevar sau provocare , mai ales in tabara unde eram multi , si pe cei care se placeau ii puneam sa se sarute .
    Nu cred ca voi uita copilaria , iar acum mi-am amintit de alt joc : Fantanita .

  4. Pai trebuie sa joci cu mai mult . La inceput alegi pe cineva care sa puna intrebarile , si o persoana care sa’ti puna mana la ochi ca sa nu vezi nimic .. Acea persoana te intreaba la inceput la cati metri te-ai scumfundat , si arata din maini diferite inaltimi pana cand zici atat . Apoi te intreaba bine te-a salvat , si arata pe mai multi cu degetul pana zici gata . Dupa aceea intreaba unde te-a sarutat , si arata diferite parti ale corpului , pana cand zici gata . Dupa aceea te intreaba de cate ori , si arata cu degetele diferite cifre pana zici stop . Dupa aceea , persoana care iti tinea mana la ochi iti da drumul , si cel care intreba , iti zice cu cine sa te saruti , unde si de cate ori .
    Bineinteles , cand jucau doua persoane care se placeau , aratam de mai multe ori acea persoana ca s-o aleaga pe ea si sa se sarute pe gura .

  5. 1. Jocul cel mai frumos pe care il jucam si inca il mai joc este ”Tarile” – unde toti jucatorii isi aleg o tara si cineva trebuie sa arunce mingea, si cand arunca mingea trebuie sa zica o tara si tara respectiva trebuie sa prinda mingea si ceilalti fug, si cand prinde mingea trebuie sa loveasca pe cineva, si daca nu loveste iese afara din joc.
    2.Alt joc interesant si foarte activ este ”Amiba” – cineva trebuie sa inceapa sa alerge si sa prinda pe cineva si daca il prinde il ia de mana si dupa aceea fug amandoi, si nu au voie sa isi dea drumul la mana, si asa mai departe pana cand il prind si pe ultimul jucator.
    3. Si in ultimul rand jocul ”Ratele si vanatorii” – cred ca toata lumea a jucat jocul acesta, un joc activ si foarte frumos pe care nu voi inceta sa il joc.

  6. 1. Primul joc normal ca este De-a v-ati ascunselea sau Amija. Cred ca este jocul copilariei mele. Tin minte ca jucam pe la ora 8 noaptea vara. Eram vreo 20 de copii de toate varstele. Ne ascundeam prin blocuri si ieseau oamenii si ne certau. Cat mai radeam apoi…
    2. Al doilea joc este Potera. Un stalp este “potera” (casa mai exact) . Ne imparteam in doua echipe si cineva din echipa adversa statea la potera. Ceilalti fugeau prin oras dupa cealalta echipa si daca prindea un jucator din echipa adversa ii facea un semn la gat cu mana, ca si cum l-ar taia. Ceilalti jucatori din echipa trebuiau sa ajunga la stalp si sa-l atinga strigand potera, dar sa nu fie atins de cel care sta la stalp. Jocul era castigat de echipa care au atins toti stalpul.
    3. Al treilea joc era “7 pietre”. Eram doua echipe 7 pietre de diferite marimi si o minge. Prima echipa trebuia sa fuga dupa ceilalti din a doua echipa si sa-i atinga cu mingea, iar cei din a 2 echipa trebuia sa aranjeze cele 7 pietre in ordine.
    Cand ma gandesc la aceste zile, nu ma apuca nostalgia ci doar zambesc. Insa mult as mai vrea sa mai jucam si in zilele de astazi, doar ca acum copii de “ieri” au crescut si numai joaca jocuri, au crescut.

  7. Ăsta cu “7 pietre” la noi se numeşte “Stop castel” şi în loc de 7 pietre, aveam 7 bucăţi de geam (cioburi) pe care trebuia să le punem suprapuse

  8. Prima etapa a concrusului s-a incheiat. Mai ramane sa votati raspunsul care v-a placut mai mult din cele de mai sus (exceptand pe cel propriu, desigur) pana Vineri 1 Iunie, inclusiv. Succes tuturor!

  9. Pingback: Nu plange sub clar de luna « Pitic Mic

  10. Citeşti răspunsurile anterioare şi scrii aici al cui răspuns ţi-a plăcut cel mai mult, ceva de genul “Eu votez răspunsul lui XXX, deoarece îmi plac jocurile enumerate de XXX “

  11. Eu votez răspunsul lui carteamisterioasa deoarece îmi plac jocurile enumerate de carteamisterioasa“

  12. Mda. Rău îmi pare annemarye, însă votul tău nu se ia în continuare, deoarece nu ai participat la concurs. Numai participanţii votează la acest concurs.

  13. Sigur că poţi spune părerea ta. EU îţi comunicam că nu se ia în considerare ca vot, ca să nu avem parte de încurcături sau nemulţumiri 🙂

  14. Eu votez răspunsul lui cartemisterioasa, deoarece îmi plac jocurile enumerate de cartemisterioasa “

  15. Eu votez raspunsul lui Nicolae Ramona, deoarece acele jocuri le.am jucat mereu si inca le mai joc.

  16. Nu te-ai inscris in concurs deci nu poti vota. Imi pare rau dar doar concurentii voteaza.

  17. Deci hai să lămurim lucrurile. Însrierile în concurs au vut loc până duminică 27 Mai, inclusiv.
    Acum participă la vot numai participanţii, adică:
    – Gera George
    – cartea misterioasă
    – Miha Mihaella
    – Nicolae Ramona
    – corys84
    – Victor
    – Katherine
    şi bineînţeles eu şi ramys2011.

    Până acum carte misterioasă are 3 voturi, Katherine 1 vot şi Nicolae Ramona 1 vot. Aşteptăm şi celelalte voturi

  18. Şi eu tot pe Katherine o votez. Răspunsurile mi-au plăcut toate, însă Katherine pare cea mai interesată de premiul acestui concurs.

Leave a Reply

