TU SI EU

Tu esti pentru mine tot ce am visat, esti raza mea de soare o speranţa in  inima mea. Tu mi-ai arătat ce înseamnă sa traiesti cu adevărat ce înseamnă sa crezi ca viata poate sa fie si roz. Mi-ai arătat lumea aşa cum este ea cu defecte si calitati, m-ai invatat sa am încredere in oameni, atât cat este posibil. M-ai invatat sa fiu o luptătoare, sa lupt pentru ceea ce îmi doresc sa apar ceea ce este al meu cu orice preţ. Acum ştiu ce înseamnă a iubi, acum mi-am dat seama ca sa iubeşti este frumos. Tu esti jumătatea mea esti cel cu care as vrea sa-mi împart viata. Dar tu oare iţi doreşti acelaşi lucru? Oare si tu simţi ceea ce eu simt? Oare pot sa am încredere in tine? Sunt întrebări fara răspuns, întrebări la care doar tu poţi sa răspunzi. Noi reprezentam viitorul acestei lumi pe care trebuie sa o facem mai buna, sa-i invatam pe oameni ce înseamnă sa iubeşti fara sa aştepţi altceva in schimb decât iubire, sa invatam ca banii nu aduc fericirea si ca acest lucru este un zid care nu te lasă sa vezi ca in spatele lui exista  un lucru de preţ:  fericirea. Amândoi trebuie sa invatam acest lucru si sa-i invatam si pe ceilalţi. Împreuna o sa arătam lumii ca merita sa traiesti si sa lupţi pentru idealurile tale in viata, sa inveti sa apreciezi ajutorul celorlati sa ştii sa mulţumeşti. Tu si eu, mereu împreuna  o sa reuşim sa trecem peste toate problemele vieţii si o sa-i invatam si pe ceilalţi sa invete sa facă acest lucru, pentru ca doar noi putem sa-i invatam pe ceilalţi ce înseamnă cuvântul împreuna, ce înseamnă sa ai pe cine sa contezi in viitor. Împreuna vom spera intr-o lume mai buna, împreuna vom schimba aceasta lume, avem putere sa facem acest lucru trebuie doar sa vrem sa-l facem……

3 thoughts on “TU SI EU

  1. Zi că-s rea Ramysule, dar parcă povesteşti din basme tu aici :))
    Parcă să zic că era un timp când credeam în basme de-astea 🙂

  2. Am învăţat mămică să visez şi eu, însă visez la chestii mai … reale. Nu practice, ci reale, pe care am şansa de ale transforma în realitate. Mai bine să fiu fericită când îmi ating un vis decât să fiu frustrată că nu reuşesc să ating un vis mult prea ireal şi mai degrabă supraapreciat, supraestimat.

Leave a Reply

