Surprizele vieţii VII – Bucuria de a citi

Aşa preocupată de jobul telenovelă am fost, încât am uitat să vă povestesc despre surpriza plăcută de care a m avut parte tot în februarie.  🙂  Spre bucuria mea, Librăria online Libris, cea mai bestială librărie online mi-a acordat sponsorizare pentru recenzii şi pt concursuri. Concursuri, n-am prea ajuns să organizez încă, dar o să remediez pe viitor. După cum aţi observat, am primit cărţi de la Libris ca să le citesc şi să pun recenziile lor aici pe blogul meu 🙂 Acum visez la o biblliotecă încăpătoare pentru noile cărţi cumpărate şi primite. Am o problemă totuşi. Când intru pe Libris, dau de foarte multe cărţi în engleză, poate la fel de multe ca cele în română. Care e problema mea? Ador cărţile în engleză şi în mod sigur sufăr când văd câte din ele aş vrea să le cumpăr pt colecţia mea 🙂 Partea bună? Acum cel puţin le am la distanţă de un clik şi pot cumpăra treptat o parte din cărţile ce mi le doresc. 🙂

One thought on “Surprizele vieţii VII – Bucuria de a citi

  1. Am vazut ce multe si variate carti au la Libris. Eu caut o carte acolo si ma distrag mereu altele :))

Leave a Reply

