Bestia – Alex Flinn

Titlu românesc: Bestia

Titlu original: Beastly

Autor: Alex Flinn

Nr. pagini: 256

Linkuri comandă: română sau  engleză

 

 

 

 

Un prinţ, o vrăjitoare, un blestem şi o fată care distruge blestemul cu iubirea ei. Aşa sunt toate poveştile “Frumoasa şi Bestia”.

Ce are această carte în plus faţă de restul poveştilor? Un chat pentru oamenii deveniţi creaturi în urma unor vrăji sua blesteme, o fată cu o înfăţişare comună, un meditator orb, o vrăjitoare menajeră şi tatăl drogat al fetei.  Toate aceste elemente suplimentare plasează povestea cărţii în timpul nostru.

Kyle devine prinţ la balul şcolii, însă în aceeaşi seară este transformat într-o bestie. Datorită unui gest al lui de bunătate, făcut la întâmplare şi cu nepăsare, vrăjitoarea îi acordă 2 ani în care să găsească o fată care să-l iubească şi pe care el însuşi s-o iubească.

Soarta o aduce în casa lui pe Lindy, o colegă de la fosta lui şcoală, însă cum să o cucerească el, când ea e diferită de fetele cunoscute de el? Cum să-i câştige inima, când cadourile lui scumpe nu o  impresionează deloc? Cum să-l iubească ea, când el nu e doar urât, ci o mai şi ţine prizonieră în casa lui? Şi totuşi, noua lui înfăţişare şi caracterul special al fetei, îl schimbă pe Kyle, acesta devenind un om mai bun, un om urât, dar cu o inimă bună.

Va reuşi noul Kyle, sub numele Adrian, să-i câştige inima lui Lindy de unul singur sau va avea nevoie de ajutorul tatălui său şi al vrăjitoarei?

Mulţumesc librăriei online Libris pentru această minunată carte şi pentru că  mi-au oferit şansa să o citesc.

8 thoughts on “Bestia – Alex Flinn

  1. vom afla daca vom citi cartea, nu? 🙂 Eu n-o sa citesc totusi cartea, fiindca e de la editura Rao, iar eu nu mai citesc nimic de la Rao de cand am aflat ca nu-si plateste traducatorii

  2. Am fost curioasa cu privire la cartea asta, dar problema mea vesnica- trebuie sa fiu mai selectiva cu cartile, asa ca nu am reusit sa mi-o cumpar nici pana acum. Oricum, cartea pare draguta. 🙂

  3. Pff. Sunt atâtea cărţi pe care le-aş citi că şi mie îmi e greu să aleg pe care le las pe altădată. Plus că înainte luam cărţi de la bibliotecă. Acum primesc de la Libris, mai cumpăr şi eu …. aştept cadou o bibliotecă încăpătoare, că nu mai ştiu pe unde să pun cărţile

  4. Ce stii sa faci pentru o biblioteca? Ador cartea asta din descrierea ta. Trebuie sa o citecs si eu curand 🙂

  5. Interesantă adaptarea poveștii “Frumoasa și Bestia” la timpul nostru 🙂

  6. În ultimul timp n-am mai citit cărţi, dar acest blog mi-a amintit cât de mult îmi plăceau cărţile şi că probabil că o să-mi fac timp şi pt citit pe viitor.
    Părerea mea despre această carte: o variantă mai nuoă şi mai spectaculoasă

Leave a Reply

