Surprizele vieţii V – Jobul buclucaş 1

N-am scris nimic în această categorie pe acest an, poate pentru a nu crea aici un roman cu multe capitole, povestind despre jobul meu. Îmi era greu să exprim cât mai scurt, dar cât mai cuprinzător toate întâmplările, însă azi îmi dau silinţa. După cum se observă, curând o să postez şi o continuare a acestei postări, căci … deh, telenovela continuă.

Deci pe 4 Feb primeam un telefon de la vânzătoarea magazinului din blocul nostru care mă întreba dacă vreau să îi fiu colegă. Mă săturasem să stau acasă, fără un venit, fără vreo activitate şi în orăşeul nostru se găseşte tare greu un job, din moment ce în orice doomeniu, orice angajator cere experienţă anterioară. Aşa m-am hotărât să accept, căci oricum sunt o persoană sociabilă şi eram sigură că mă pot descurca.

După o instrucţie de mântuială ce a durat mai puţin de 3 zile, m-au şi băgat în tură, având pretenţia să ştiu tot şi să nu fac greşeli. Colega ostilă şi parşivă, şefa ilogică şi  fără cuvânt de onoare, dar îmi luam cu mine doze mari de bun simţ şi răbdare ca să nu am conflicte cu nimeni.

La început mi-a zis şefa să dau pe datorie numai la oamenii în care am eu încredere, ca să nu fiu nevoită să-i pun eu şi ca să nu-şi piardă clienţii. Acum ca să scape de mine neagă că ar fi spus aşa ceva şi cu o zi înainte de salariul meu, îmi face morală de calitate proastă (repetând aceeaşi tâmpenie ilogică la infinit), concluzia finală fiind că nu-mi dă salariul până nu recuperăm banii de la cei datornici. Figura asta a fost special concepută pentru mine, având speranţa că mă supăr şi plec din firmă fără salariu, astfel rămânând şefa cu salariul meu şi cu datoriile recuperate ulterior. Eu, încăpăţânată, am acceptat să iau salariul când lichidez lista, în loc să fac urât şi să plec. Intenţionat nu mi-a făcut contractul de muncă în 2 luni, căci aşa îşi bat joc de multe vânzătoare.

Interesant e că în regulamentul meu scrie în ghilimele ” ” să nu dau pe datorie, unde evident ghilimelele contrazic cuvintele. Deci practic, în regulamentul ce mi l-au dat, scrie -pe ocolite- să dau clienţilor produse pe datorie.

Nu-mi place deloc situaţia şi mi-e greu să nu-i dau replicilile meritate, când le am în minte,  dar mai aştept :), căci ştiu că acum îmi mai  coc  ceva colega şi şefa. Sunt ferm convinsă că după ce se achită toate datoriile şefa o să facă inventar, unde colega mea o să mă scoată lipsă, ca să plec tot fără salariu.  Nu-mi place scandalul şi astfel de situaţii stupide, însă nici nu văd ele salariul meu :D, căci e munca mea. Acum ştiu (sper eu) ce îmi pregătesc nebunele şi am de gând să fiu cu un pas înaintea lor.

După Paşti voi posta continuarea cu surpriza de mi-o pregătesc şi cum se termină tot circul ăsta de prost gust. Până atunci merg veselă şi zâmbitoare la servici (deşi pe dinăuntru fierb de nervi şi mi-e  scârbă când le văd sau aud), ca să dispere  ele când mă văd indiferentă la circul ăsta 🙂

Până una alta, care auziţi de vreun job fără astfel de nebuni şi fără mediu ostil, să mă anunţaţi 🙂

9 thoughts on “Surprizele vieţii V – Jobul buclucaş 1

  1. fata ce mediu de lucru ai avut 2 luni si ce rabdare ai avut cu astea
    Eu ti-am zis de multe ori ca exagerezi cu bunul simt uneori, acu deh … trebuie sa te faci nesimtita ca sa le faci fatza. In orice caz, nu le lasa sa te joace in picioare.
    Au mai zis ceva de cand ti-a zis sefa de amanarea salariului? S-au mai luat de viatza ta in vreun fel?

  2. Are şefa o plăcere sadică să-mi strice fiecare zi cu comentariile ei şi cu tâmpeniile ei ilogice şi absurde, dar mă ştii doar că sunt genul “de ce să moară capra mea? să moară şi-ale vecinilor” :D, aşa că evident, îmi iau revanşa mereu.
    Atâta tot că mie nu-mi plac certurile şi scandalurile, dar dacă nu pot evita tot circul, apăi circ să fie, cu acrobaţii şi clovni şi tot tacâmul

  3. vezi cum se spune ca cei buni sunt luati de…. nu mai spun sa nu te superi, asa suntem noi astia cu bun simt 🙂 multa rabdare pe mai departe si sper ca la sefa si la colega ta sa li se sfarseasca chefu de a te necaji

  4. Bafta cu serviciul colega 🙂 ce sa mai spun … dupa parerea mea, cautati de lucru in alta parte, cum doresti 🙂 .. nu mi-as dori un serviciu ca asta , dar daca altceva nu se gaseste ceea ce nu cred , banii sunt bineveniti de oriunde 🙂

  5. Pfff. Aşa mi-am zis şi eu când am acceptat jobul ăsta: că banii sunt bineveniţi de oriunde.
    Acuma mă întreb care bani sunt bineveniţi? Ăia de nu cred că-i mai văd de la şefa? În fiece zi la servici am parte de un nou episod de telenovelă. Aş putea face un întreg blog cu episoadele acestei telenovele reale (dar evident că nu-şi are rostul, iar eu oricum vreau să scap ca să mă liniştesc)

Leave a Reply

