Vampirii din Morganville 7 – Stingerea

Titlu românesc: Stingerea

Titlu original: Fade Out

Autor: Rachel Caine

Editura: Leda

Nr. pagini: 384

Link comandă:   Libris

 

 

Izgonirea lui Bishop ar trebui să aducă liniştea şi ordinea în oraş, însă nu dacă oraşul este Morganville, unde mereu se întâmplă ceva, iar trusa de urgenţe conţine cuţite de argint şi ţepuşe de lemn. Eve este acceptată să joace într-o piesă de teatru  şi chiar se împrieteneşte cu o altă fată, goth ca şi ea, lucru care pare să-i deranjeze pe Claire, Shane şi Michael. Amelie este deprimată în urma morţii lui Sam şi chiar încearcă se sinucidă la mormântul ei, însă gestul ei o afectează grav şi pe Claire din cauza brăţării protectoare.

Claire încă mai lucrează pentru Myrnin, însă va reuşi ea să-şi salveze propria viaţă şi chiar pe a lui Myrnin de capcanele mortale ale Adei?

Amelie o eliberează pe Claire de brăţara protectoare şi îi declară pe ea, Shane, Eve şi Michael neutri, însă cu ce scop ascuns face ea acest gest?

Care este scopul ascuns al noii prietene goth a Evei şi ce consecinţe îi aduce acest ţel? Va reuşi Eve să-l accepte pe Michael aşa cum este, cu toate obiceiurile lui de vampir? Îl va ierta Claire pe Myrnin pentru faptul că a muşcat-o?

5 thoughts on “Vampirii din Morganville 7 – Stingerea

  1. Sigur il va ierta, ca de obicei, pentru ca reuseste sa il inteleaga si chiar daca uneori nu-l aproba, cel putin il iarta 🙂

  2. 🙂 Frumoasa seria. Ma bucur ca m-ai convins sa o citesc, chiar daca acum astept nerabdatoare aparitia fiecarui volum.
    Mi-a parut rau cand am citit ca Eve l-a indepartat pe Michael din cauza ca e vampir.

  3. Am citit si eu aceasta carte. Dar totusi prefer JV la seria mea preferata cu vampiri.

  4. Abia am inceput sa citesc cartea iar tu imi dai cam multe detalii,dar recenzia imi place mult si ma faci mai curioasa sa vad ce se intampla cu Clare.

Leave a Reply

