Cântecele serafimului 2 – Dragostea şi răul

Titlu românesc:  Dragostea şi răul

Titlu original:  Of Love and Evil

Autor:  Anne Rice

Editura:  Leda

Nr. pagini:  255

Link comandă:    Libris

 

 

 

Nu-mi păsa ce crede lumea largă. Nu-mi păsa de teologie, nici de logică. Da, Dumnezeu este peste tot, da, Dumnezeu e prezent în tot ce există pe lume.

Acesta este unul din noile gânduri ale lui Toby O‘ Dare, gânduri paşnice şi calde pe care le are după renunţarea lui la meseria de asasin plătit. Cea de-a doua misiune ce i-a fost dată de serafimul Malchiah, este în Italia secolului al XVI-lea, unde trebuie să salveze viaţa unui om pe care-l otrăvea lent propriul frate, din gelozie.

Reuşeşte să-l salveze pe Nicollo, fratele otrăvit şi chiar pe Vitale, prietenul evreu al acestuia, dar cum poate el ajuta spiritul furios al unui bătrân mort de 10 ani şi ce vrea Ankanoc de la Toby? Este acesta tot un înger sau este un demon, venit să-l abată pe Toby de la noul drum pe care l-a ales în viaţa sa?  Va păstra Toby legătura cu iubita lui Liona şi cu fiul său sau va dispărea fără urmă din viaţa lor pentru a-i proteja de trecutul lui?

Mulţumesc mult librăriei online Libris  pentru că mi-au oferit această carte şi o recomand cu căldură tuturor celor care adoră să citească şi care agreează acest gen de cărţi.

8 thoughts on “Cântecele serafimului 2 – Dragostea şi răul

  1. Vad ca ti-au prins bine notele de 3 de la fizica, primite pentru exprimarea jalnica. Acum banuiesc eu ca ti-ar da 10, ca asa frumos te exprimi cand povestesti cartile aici 🙂

  2. Aiurea. Acum n-aş avea mai mult de 8 (şi pe exprimare şi pe cunoştinţele de fizică), însă tot ar fi mult mai bine decât notele de 3 :))
    N-aş fi crezut în veci că o fiu recunoscătoare pentru notele alea de la fizică, însă acum îmi amintesc cu amuzament şi cu recunoştinţă că datorită acelor note şi insistenţei dirigintei, mă exprim bine.

  3. Am de curând sponsorizarea, însă n-aş putea zice că am stabilit o normă sau ceva de genul. Am primit primele 2 cărţi din seria Cântecele serafimului, le-am citit, am postat recenziile, iar acum câteva zile mi-au trimis alte 3 cărţi de Kate Lauren. După ce le citesc pe-acestea mai vedem ce, câte şi când.

  4. Am observat că vrei să o câştigi 🙂
    Mie chiar mi-au plăcut ambele volume şi de-asta am formulat concursul încât să mă asigur că această carte va ajunge la cineva care chiar o vrea şi aşteaptă cu nerăbdare să o citească

  5. Nu am citit inca romanul, dar pare interesant.
    Am ales sa citesc recenzia pentru ca imi place ‘Interviu cu un vampir’ , am devorato in cateva zile si mi-a placut.
    Are ideei interesante americanca, lectura e relativ usoara, nu academica, te atrage.. imi place, dar dupa ce am citit din scrierile surorilor Brontë.. parca tot ce citesc scris de o femeie a secolului XX , ma duce cu gandul la englezoaice.

Leave a Reply

