Cântecele serafimului 1 – Vremea îngerului

Titlu românesc: Vremea îngerului

Titlu original: Angel Time

Autor: Anne Rice

Editura: Leda

Nr. pagini: 352

Linkuri comandă:  română sau engleză

“Înger, îngeraşul meu,

Ce mi te-a dat Dumnezeu,

Totdeauna fii cu mine

Şi mă-nvaţă să fac bine”

Această rugăciune o rosteşte asasinul perfect, Toby O’ Dare, într-un moment de profundă disperare, înainte de ceea ce avea să fie ultima lui crimă.  Spre surprinderea sa, îngerul lui chiar răspunde rugăciunii sale şi i-l trimite pe Malchiah, un înger superior care să-l aducă pe calea cea bună, pe calea Domnului.

După ce îl convinge de autenticitatea sa, Malchiah îl duce pe Toby în secolul al XIII-lea, unde trebuie să scape viaţa unei perechi de evrei a căror fiică murise bolnavă.  După ce îşi îndeplineşte misiunea şi se întoarce în timpul şi locul său, Toby scrie o carte depsre ceea ce a trăit în secolul al XIII-lea printre evrei şi creştini, precum şi despre conflictele periculoase dintre aceştia.

Îşi anunţă fostul şef că nu va mai ucide pe nimeni şi că se retrage din echipă, însă mintea lui se întreabă constant dacă Malchiah şi trăirile sale din secolul al XIII-lea erau reale sau doar un vis.

Va fi el oare bucuros, când va afla că are un fiu de 10 ani cu iubita lui dinainte de moartea familiei lui?

Mulţumesc mult librăriei online Libris  pentru că mi-au oferit această carte şi o recomand şi altora care agreează acest gen de cărţi.

8 thoughts on “Cântecele serafimului 1 – Vremea îngerului

  1. Pare interesanta din descrierea ta. Cred ca o s-o citesc si eu cand o sa termin cu examenele si o sa am ceva timp

  2. Pe mine m-a intrigat iniţial mica rugăciune rostită de Toby, în timp ce făcea pregătirile pentru asasinarea unui bancher. Apoi chiar mi-a plăcut cum sunt descrise personajele şi acţiunea cărţii.
    N-am spus prea multe despre misiunea lui, însă mi-a plăcut că deşi acum ajuta un înger să salveze nişte vieţi, acţiona cum credea el mai bine fără să îl mustre conştiinţa atunci când a fost nevoit să mintă. Atâta timp cât salva vieţi fără a-i răni pe alţii, se pare că erau ok metodele lui de a acţiona 🙂

  3. Rugaciunea asta a fost prima pe care am invatat-o toti, desi era parca un pic altfel. In orice caz, eu am citit cartea si imi place de Toby ca personaj si felul in care l-a construit autoarea.
    Nu stii cate volume au aparut din Cantecele serafimului?

  4. Deocamdată numai 2 am văzut că a scris, însă sper să mai scrie vreo câteva măcar.

  5. Am citit mai multe carti de Anne Rice si este scriitoarea mea de suflet. Aceasta carte n-am reusit sa o citesc, dar o recomand tuturor, pentru ca stiu ce scrie Anne Rice!

  6. Mi-a placut recenzia ta (nici n-ai spus prea mult nici prea putin) si chiar mi-ar placea sa citesc cartea!

Leave a Reply

