Amurg 4 – Zori de zi

Titlu românesc: Zori de zi

Titlu original: Breaking Dawn

Autor: Stephenie Meyer

Editura: Rao

Nr. pagini: 768

Link comandă:   Libris

 

 

 

Deşi fără tragere de inimă, Jacob apare totuşi la nunta Bellei cu Edward pentru a-şi lua rămas bun de la ea. Pentru ca Bella să devină vampir, ca şi Edward, trebuie să aştepte să treacă nunta şi luna de miere, însă în luna de miere rămâne însărcinată. Acest lucru duce la o situaţie neprevăzută, situaţie în care Jacob o susţine incondiţionat pe Bella. După naştere, Edward reuşeşte să o salveze pe Bella, transformând-o în vampir. Fetiţa celor 2 are abilitatea de a comunica fără cuvinte. Dacă Edward poate citi gândurile celorlalţi, fiica sa poate implementa imagini în mintea celorlalţi, reuşind astfel prin aceste imagini să spună ce vrea sau simte, chiar înainte de a învăţa să vorbească.

Cum vor reacţiona Bella şi Edward când vor afla că Jacob este partenerul sortit fiicei lor recent născută? Vor reuşi Jacob, familia Cullen şi prietenii lor să protejeze fetiţa de clanul Volturi? Vor reunţa la răsboi clanul Volturi după ce se vor lovi de scutul de apărare al Bellei, extins asupra întregului său grup?

 

5 thoughts on “Amurg 4 – Zori de zi

  1. Mi-a plăcut foarte mult abilitatea fetiței și felul în care le comunica celorlalți ce gândea 🙂

  2. Dintre toate 4 volumele, acesta ultimul mi-a placut cel mai mult si m-am bucurat cand am citit ca Jacob nu mai suferea visand la Bella

  3. Asta este cartea mea preferata din seria Twilight, caci toata lumea trece prin greutati dar pina la urma toata lumea este bine, nunta, luna de miere, sarcina, nasterea toate trec cu bine si pina si Jacob nu mai sufera dupa Bella, adica toata lumea este impacata!

  4. Da, a fost cel mai interesant volum din toate 4. Eu m-am bucurat şi pt Jacob şicând am văzut că Bella şi-a extins scutul peste toţi cei de partea ei şi au rămas Volturi ofticaţi 🙂

Leave a Reply

