Casa nopţii 3 – Aleasa

Titlu românesc: Aleasa

Titlu original: Chosen

Autor: P.C. & Kristin Cast

Editura: Litera

Nr. pagini: 281

Linkuri comandă:    Libris

 

 

 

Forţele răului se pun în mişcare în Casa Nopţii, iar aventurile lui Zoey Redbird iau o întorsătură periculoasă. Cei pe care îi considera prieteni se întorc împotriva ei, iar duşmanii declaraţi îi devin, în mod ciudat, aliaţi de nădejde.
Din moment ce Stevie Rae este un zombi aproape fără umanitate, Afrodita primeşte temporar de la zeiţa sa afinitatea pentru pământ şi, împreună cu Zoey o adăposteşte pe Stevie Rae în casa părinţilor ei, pentru a o feri de o a doua moarte, de această dată definitivă.
Zoey jonglează cu 3 bărbaţi (prietenul ei uman, Heath de care este Impregnată, iubitul ei novice Erik şi profesorul Blake cu care-şi înşală iubitul).
Tocmai când pare că lucrurile nu pot fi mai rele, de atât, încep să moară vampiri şi sunt chemaţi cât mai mulţi războinici Fii ai lui Erebus pentru protecţie.
Sevie Rae se transformă în vampir cu semilună roşie, îşi recapătă umanitatea şi o transformă pe Afrodita din novice vampir în fiinţă umană. Afrodita se ataşează sentimental de Darius, un războinic Fiu al lui Erebus, însă părăseşte casa Nopţii pentru un timp datorită recentei sale transformări.
Cine omoară vampirii din Casa Nopţii şi mai ales, de ce? Cum va reacţiona Afrodita când va deveni o simplă fiinţă umană? Va afla Erik oare despre trădarea lui Zoey?

5 thoughts on “Casa nopţii 3 – Aleasa

  1. Mie îmi place. În mod sigur am citit altele mai prăpădite. Nu e preferata mea această serie, dar mi se pare OK.
    Evident gusturile diferă de la om la om 🙂

  2. Și mie îmi place această serie. De Jurnalele Vampirilor n-am fost prea încântată, deși am văzut că foarte mulți le adoră

Leave a Reply

