Vampirii din Morganville 5 – Domnia haosului

Titlu românesc: Domnia haosului

Titlu original: Lord of Misrule

Autor: Rachel Caine

Editura: Leda

Nr. pagini: 344

Linkuri comandă:     Libris  

 

 

 

Claire, împreună cu Amelie şi alţi câţiva aliaţi, îl recuperează pe Myrnin din mâinile lui Bishop, tânăra fiind nevoită să îl străpungă în inimă pe alchimist cu o ţepuşă de lemn.
Pe lângă cele 2 tabere din Morganville conduse de Amelie şi respectiv, Bishop, mai apare o a treia tabără formată numai din oameni determinaţi să omoare familia primarului şi orice vampir întâlnesc, pentru a prelua controlul asupra oraşului.
După ce Claire şi prietenii ei abia scapă vii de o tornadă şi de vampirii lui Bishop, Myrnin decide să-i dea acestuia cartea mult dorită, să-i jure credinţă şi chiar să îi lase pe Claire, Eve, Shane şi Michael în mâinile necruţătorului vampir. Pentru a-şi salva prietenii, Claire este nevoită să-i jure credinţă şi loialitate necruţătorului Bishop.
Îl va ierta ea pe Myrnin pentru trădarea lui? Ce jurământ va respecta ea: pe cel făcut Ameliei sau pe cel făcut lui Bishop. Şi ce motiv a stat oare în spatele trădării lui Myrnin?

4 thoughts on “Vampirii din Morganville 5 – Domnia haosului

  1. De cum am văzut acum un an primele 2 volume pe site-ul Leda, abia aşteptam să le citesc şi eu. Pe 1 Ianuarie 2011 eu citeam nerăbdătoare VM 2, timp în care ceilalţi recuperau somnul pierdut de revelion 🙂

  2. Offf! Trebuie sa continui si eu seria, cat mai curand.Am citit primele 3 volume si apoi m-am luat cu alte carti… Ma bucur ca vine vacanta si o sa am timp sa citesc cat vreau eu. Sunt foarte curioasa ce se va mai intampla cu Claire & Co

Leave a Reply

