Surprizele vieţii III – Decembrie

Suntem cu toţii de acord că luna decembrie este magică în felul ei. La 1 Decembrie sau poate mai înainte chiar, ne cuprinde “spiritul sărbătorilor”.  Luna decembrie este luna în care ne amintim de copilărie, precum şi de spontaneitatea şi sinceritatea specifice acesteia, de momentele frumoase din trecut de care ne este atât de dor, de prietenii care sunt departe de noi.
Prima ninsoare din an este cea mai fascinantă privelişte de care avem parte, o privelişte care ne încântă şi ne aduce atâta pace şi bucurie în suflet. La fel de extraordinar este şi peisajul pe care ni-l oferă iarna acoperind totul în jurul nostru cu mantaua sa de nea.
Tot în această perioadă a anului ne simţim împăcaţi cu noi înşine şi cu ceilalţi, lăsând toate resentimentele în urma noastră şi în acelaşi timp suntem mai apropiaţi de cei pe care îi iubim. Există printre noi şi oameni care în această lună sunt mai melancolici, se subestimează şi se închid în ei, oameni pe care sărbătorile îi deprimă din tot felul de motive.  Şi totuşi fiecare în felul nostru simţim magia lunii decembrie, magie care reuşeşte să aducă la suprafaţă tot ce e mai bun în sufletul nostru, reuşeşte să reînvie în noi bucuria copilăriei pe care în restul timpului o alungăm din inima noastră, nereuşind să îmbinăm copilul din noi cu seriozitatea de care trebuie să dăm dovadă ca adulţi.

7 thoughts on “Surprizele vieţii III – Decembrie

  1. Hhmm … nu ştiam că arunci un ochi pe aici. Sunt surprinsă … plăcut surprinsă 🙂
    După cum ştii, cuvintele astea le-am aşternut mai demult, dar acum, când a venit iarăşi iarna, mi-am amintit de aceste cuvinte şi, regăsindu-le pe mailul meu, le-am pus şi aici

  2. 😀 Mda, asta cam aşa e. Deh, la unii sărbătorile nu-s strălucite.
    E mai comic când încep nebunii să-mi trimită mesaje în care îmi urează să-mi fie fiecare zi a vieţii mele ca cea de Crăciun … atunci chiar mă apucă nervii. Apăi practic respectivele persoane care îmi fac o astfel de urare, mai degrabă îmi vor răul.
    Sfat pentru cei care trmiteţi mesaje la toată agenda telefonică: Nu-mi mai trimiteţi mass-uri de sărbători că nu le suport.

Leave a Reply

