Casa Nopţii 1 – Semnul

  Titlu românesc: Semnul

Titlu original: Marked

Autor: P.C.  & Kristin Cast

Editura: Litera

Nr. pagini: 288

Link comandă:  Libris

 

 

 

Zoey Redbird este o adolescentă de 16 ani, a cărei viaţă o ia complet razna în momentul în care primeşte Semnul Nopţii. Aleasă să fie iniţiată în şcoala de vampiri,  Zoey pleacă de acasă, un loc pe care îl urăşte din pricina tatălui său vitreg, şi începe o aventură care îi schimbă total viaţa. Dezamăgită de prietenii ei dinainte de a fi Însemnată, plină de îndoieli şi de nesiguranţă, tânăra nu o are alături decât pe bunica Redbird, al cărei sânge cherokee îl poartă şi ea în vine. Ajunsă în Casa Nopţii, locul transformării ei în vampir adevărat, Zoey se confruntă cu o altfel de existenţă, trece prin întâmplări care îi vor confirma calităţile şi îi vor desăvârşi în cele din urmă dstinul.

Îşi va găsi ea în sfârşit un loc al ei aici, în Casa Nopţii?  Îşi va face ea prieteni adevăraţi aici, în ciuda faptului că este diferită de ceilalţi? Va accepta ea cu bucurie afinittatea faţă de toate cele 5 elemente ale naturii (vânt, foc, apă, pământ şi spirit) primită în dar de la zeiţa sa Nyx?  Va reuşi ea să îndrepte lucrurile greşite din Casa Nopţii, o puştoaică de numai 16 ani, foarte specială care se bucură de sprijinul zeiţei Nzx, dar totuşi o adolescentă la urma urmei?

5 thoughts on “Casa Nopţii 1 – Semnul

  1. Mișto cartea. Am citit deja primele șapte volume. Acu aștept cu nerăbdare sa trimită cei de la Litera comanda. Vreau să văd ce se mai întâmpla în volumul opt. Știe careva când o să apară și volumul al nouălea?

  2. Eu nu am citit aceasta serie; cand a fost sa aleg intre ea si “Vampirii din Morganville”, cea din urma a castigat. Insa am de gand sa mi-o cumpar, subiectul este destul de palpitant!:) O casa a noptii….suna bine!

  3. Astazi am achizitionat-o impreuna curevista bravo girl, am simtit ca am flturasi in stomac nu stiu de ce anume, abia astepti clipa libera sa imi var coltisorii in ea , desigur ca imi place si pare interesanta , eu mi-am dorit-o inca de acum doi ani de cand a aparut dar nu am avut ocazia :))…imi place recenzia , eu ma gandeam cum ar fii sa ma trezesc intr-o dimineata , eu , dar fiind vampirita , cum as vedea lucrurile? Cum as reactiona in anumite situatii..cum mi-as infrana sentimentele …eh..stiu e ciudat dar e cat de cat o parte reala ;))

Leave a Reply

