Suprizele vieţii I – Excursie pe la rudele de la țară

Daaa, m-am hotărât să fac o nouă categorie pe blog, despre diverse întâmplări și situații din viața de zi cu zi.

Am fost la țară, la rude, sau … la Disneyland, cum îmi place mie să glumesc.

Nuuu, pozele nu sunt de la țară de unde am fost eu, ci de pe Google, evident … însă m-am gândit că aceste 2 poze se potrivesc cu postarea mea 🙂 De ce cred că se potrivesc? Păi prima pentru că satul alor mei se află foarte aproape de pădure, iar a doua … pentru că deși e la mama naiba satul și acolo oamenii au niște concepții și un fel de a gândi mai aparte (în sensul că destul de limitate)  … spre surprinderea mea … cel puțin jumătate dintre ei au profile facebook.

De ce spun că am fost în Disneyland de 2 ori luna trecută? Pentru că orice vizită la țară e o serie de aventuri și surprize.

Evident, acolo toată lumea bea de stinge, că deh … “muncesc fir-aș a naibii, tre’să beau și eu ceva ca să am putere și spor” , deci evident că eu sunt un specimen pe-acolo căci nu obișnuiesc să beau.

M-am gândit însă că nu mi-ar strica să merg la unul din magazinele de acolo să-mi cumpăr și eu niște suc și o înghețată. Apăi se vedea cu ochiul liber că nu-s de pe-acolo și mi-a pus femeia (de-a dreptul antipatică și acră) niște prețuri speciale (mai piperate, desigur) pentru “orășeni” ca mine care nu știu prețurile pe-acolo.  Absolut sigură că m-a topit la prețuri i-am plătit cât a zis și mi-am promis că nu mai calc în veci în magazinul ei pentru nesimțirea de care a dat dovadă și pentru mutra și tonul acru cu care m-a tratat.

Acasă la bunica o întreb și eu cam în ce cameră aș putea și eu să mă spăl pe corp, o cameră unde să nu intre nimeni cât mă curățam eu de praf și transpirație desigur. Să vă spun și răspunsul babei: “Du-te mamă și tu la spatele casei sub corcoduș și spală-te acolo”. Mi-a picat falca în stil mare când am auzit-o. Chiar și să nu fi fost peste 10 oameni care se tot plimbau pe la noi prin curte, tot nu m-aș fi spălat în curte. Până la urmă mi-am luat tupeul și am rezolvat problema dând ordine în loc să mai întreb cum să fac să fie bine.

Bunica se trezește la 5:30 și deschide radioul ca să asculte muzică populară până la 7:00, deci nicio șansă să dorm și eu până la 7 măcar. Pe la 7 și ceva apare mătușa mea și începe să țipe prin curte “Maică să fie cine nu i-oș fura lui fiu-meu roțile de la mașină, că văd că nu mă înțeleg cu el. Deh maică fir-ar el, n-a zis că vine acasă să doarmă? Și uite-l că tot aici a dormit …. bla bla bla” și a continuat așa decât o jumătate de oră cu bodogăneala. Îl corup pe văru-meu să mă ducă el cu mașina acasă la mine, în civilizație, unde trăiesc tot soiul de oameni, dar măcar găsesc și oameni cu capul pe umeri și cu logică. Înainte să plecăm cu mașina am trecut pe la mătușica mea pe-acasă. Vreți să știți dacă i-a luat roțile de la mașină vărului meu? Nicidecum … când a auzit că are băiatul 2 roți cam dezumflate a luat pompa și le-a umflat cu mult sârg, ca să nu aibe băiatul probleme  până ajungea la vulcanizare. Vai ce metodă extraordinară de a fura niște roți!!! Decât mi-a făcut mie un car de nervi dis de dimineață cu bodogăneala ei fără sens 🙂

După alte aventuri în genul celor pe care vi le-am descris, am ajuns acasă (Slavă Domnului!) cu o gleznă luxată, dar acasă totuși. Mama s-a întors data trecută de la țară cu ambii genunchi juliți și ochiul stâng înnegrit :)) N-a mai ieșit aproape 2 săptămâni din casă, căci ar fi crezut lumea că a bătut-o bărbatul, nu că s-a accidentat în “Disneyland”

6 thoughts on “Suprizele vieţii I – Excursie pe la rudele de la țară

  1. Hai ca am ras :))
    Eh, la mine pe strada vezi numa` babe barfitoare care urla si alte de`astea…

    Sau, mai sunt unii (batrani, desigur) care merg la Biserica si apoi injura de Dumnezău.

    Am mai zis cumva ca nu imi plac batranii si ma sperie? 😀

  2. Şi la Biserică e tot o aventură.
    Pe mine mă amuză bătrânii, probabil pentru că nu am contact prea des cu astfel de personaje, altfel m-aş enerva foarte repede

  3. hehe, când ma duceam la țară, nu aveam ce povesti celor de acolo fiindcă toți știau deja ce am mai făcut și chiar aflam chestii noi despre mine. Asa am aflat și ca m-am însurat ; iți dai seama ce m-am ofticat am fost, ca tocmai eu lipsisem de la nunta mea.

  4. Mă voi nu ați aflat că băbuțele noastre se duc la biserica, sa se roage? “Iartă-mi Doamne păcatele şi dă-mi viață ca să mai fac altele “. Asta e rugăciunea lor preferată şi evident cu ocazia asta mai profită şi ele să mai bârfeasca pe unu, altu.

  5. bucurate de bunicii tai cat ii mai ai ca dupa o sa regreti aventurile astea cum le zici tu, si iti zic asta din proprie experienta, eu nu mai am nici unu din bunici sanatate multa pentru amandoi daca ii ai pe toti 4 🙂 :*

Leave a Reply

